کد خبر : 1765264 | 10 تیر 1400 ساعت 22:34 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

لالیگا تمدید قرارداد مسی را می‌پذیرد؟

جلسه ویژه لاپورتا و رییس لالیگا درباره مسی

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، خوان لاپورتا رییس بارسا و خاویر تباس رییس لالیگا، در مورد تمدید قرارداد مسی جلسه ای برگزار خواهند کرد.

جلسه ویژه لاپورتا و رییس لالیگا درباره مسی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا روز جمعه به مادرید سفر خواهد کرد تا با خاویر تباس دیدار کند. هدف از این دیدار تضمین این موضوع است که تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسا با محدودیت حقوق که لالیگا برای باشگاه کاتالان وضع کرده، مطابقت دارد. بارسلونا که یکی از قربانیان شیوع ویروس کرونا بود و از نظر اقتصادی در این مدت با بحرانی بزرگ رو به رو شد. بحران کرونا به طور قابل توجهی درآمد این باشگاه را کاهش داده و طرح محدودیت پرداخت لالیگا باعث خواهد شد که توان پرداخت انبوه حقوق بارسا به میزان قابل توجهی کاهش یابد، طبق برخی منابع، تا 200 میلیون یورو.

 

1618509

 

چهارشنبه شب لاپورتا اعتراف کرد که امضای تمدید قرارداد با لیونل مسی از جمله مواردی است که لالیگا در مورد آن چراغ سبز نشان می دهد.

لاپورتا گفت: "من می دانم که لئو می خواهد بماند. ما خوب عمل می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا او را بماند.

 

1618510

 

ما باید تمدید قرارداد مسی را در فیرپلی مالی جا دهیم. راه های بسیاری وجود دارد و ما در حال بررسی همه آنها هستیم. در حال حاضر هنوز نمی توانم بگویم که او می ماند زیرا ما همچنان در حال یافتن بهترین راه حل ممکن هستیم. ما در مسیر درست قرار داریم. این اساسا یک مشکل مربوط به قوانین فیرپلی مالی است."

دیدگاه‌ها