کد خبر : 1765353 | 11 تیر 1400 ساعت 11:43 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت ویژه مریم ایراندوست در کمپ تیم‌های ملی؛

چالش عبور از 13 بازیکن برای مقدماتی جام ملت‌ها

تیم ملی فوتبال زنان ایران برای شرکت در حضور در مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا خود را آماده می‌کند.

چالش عبور از 13 بازیکن برای مقدماتی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی این روزها در کمپ تیم‌های ملی، تیم ملی فوتبال زنان اردو زده است که هدف آن‌ها ادامه مسیر آماده‌سازی‌شان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیاست؛ اولین اردوی تیم ملی پس از انجام قرعه‌کشی و مشخص شدن رویارویی با تیم‌های ملی اردن و بنگلادش در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها، با حضور 36 بازیکن در جریان است.

 

1618680

 

هدف ایراندوست از دعوت 36 بازیکن این بوده که بتواند با دقت بیشتری 23 بازیکن منتخب خود را انتخاب کند و در اردوهای بعدی تیم ملی فوتبال زنان نیز بتواند روی کیفیت این بازیکنان تمرکز کند و نکات مدنظر خود را به آن‌ها منتقل کند تا در فاصله دو ماه تا شروع مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا که میزبان گروه ایران، کشور بنگلادش خواهد بود، ملی‌پوشان به سطح ایده‌آل برسند.

 

1618682

 

البته ایراندوست تقریبا در اردوی تمرینی گذشته، سعی کرده تا بازیکنان منتخب خود را جدا کند و سطح کیفی دیگر بازیکنان را با قرار دادن در تیم مقابل بسنجد و این‌چنین لیست خود را برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریورماه برگزار خواهد ببندد.

 

البته این روزها اردوی تیم ملی فوتبال زنان یک غایب سرشناس هم دارد و او کسی جز یاسمن فرمانی نیست که به دلیل تمرینات باشگاهی‌اش در بلژیک با تیم شالروا اجازه حضور در اردوی ملی ندارد و سرنوشت حضور او در اردوهای بعدی تیم ملی مشخص نیست.

 

1618681

 

این روزها کادرفنی تیم فوتبال زنان به ویژه مریم ایراندوست به کمک دستیار خود سمیه شهبازی به دقت عملکرد بازیکنان را زیرنظر دارند تا بتوانند 23 بازیکن شاخص اردو را گزینش کنند و احتمال انتخاب یکی دو بازیکن جدید، برای اردوهای بعدی و تکمیل کردن فهرست تیم ملی وجود دارد؛ بازیکنانی که باید حداکثر توانایی خود را نشان بدهند تا کادرفنی تیم ملی مجاب به انتخاب آن‌ها و جایگزینی برای دیگر ملی‌پوشان که از پیش در اردوهای گذشته هم حضور داشتند، شود.

دیدگاه‌ها