کد خبر : 1765644 | 12 تیر 1400 ساعت 18:18 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندز باید یک سال صبر کند (عکس)

دوران صبوری برونو فرناندز برای پوشیدن لباس شماره هشت منچستریونایتد یک سال دیگر هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد یک ساله خوان ماتا باید حداقل یک سال دیگر صبر کند تا پیراهن شماره هشت را از این بازیکن بگیرد. اخیرا یونایتد اعلام کرد برای تمدید یک ساله قرارداد خوان ماتا به توافق رسیده و این ستاره خوش اخلاق و محبوب اسپانیایی یک فصل دیگر نیز در اولدترافورد ماندنی خواهد شد.

 

1619170

 

خوان ماتای 33 ساله در سال 2014و  پس از سه فصل حضور در چلسی به منچستریونایتد نقل مکان کرده و حالا در حال سپری کردن هشتمین سال حضور خود در اولدترافورد است. البته دوران حضور این بازیکن در یونایتد از نظر تیمی خیلی موفق نبوده و خوان ماتا در طول مدت حضور در این باشگاه چهار جام شامل قهرمانی در لیگ اروپا، جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس را فتح کرده است. در مجموع ماتا 273 بازی یونایتد انجام داده و 51 بار در تمام مسابقات گلزنی کرده است. البته نقش ماتا در ترکیب ثابت یونایتد در سال های اخیر کاهش یافته و این هافبک اسپانیایی فصل گذشته فقط 18 بازی انجام داد.

 

برونو فرناندز در پاسخ به این توئیت نوشت: "به نظر یک سال دیگر هم باید برای دریافت شماره هشت منتظر بمانم. تبریک برادر، لیاقتش را داشتی. تو بازیکنی نمونه و الهام بخش در داخل و خارج از زمین محسوب می شوی."

 

1619169

دیدگاه‌ها