کد خبر : 1765686 | 12 تیر 1400 ساعت 22:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

چک با چنگ و دندان جنگید اما نشد (عکس)

تیم ملی چک با وجود تلاش قابل توجه بازیکنانش با قبول شکست مقابل دانمارک از رسیدن به نیمه نهایی یورو 2020 بازماند.

 چک با چنگ و دندان جنگید اما نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جمهوری چک بعد از اینکه به عنوان یکی از 4 تیم برتر مرحله گروهی به دور حذفی یورو 2020 صعود کرد، موفق شد با خلق یک شگفتی بزرگ، هلند را در مرحله یک هشتم نهایی شکست داده و به جمع 8 تیم نهایی مسابقات راه یابد.

 

1619222

 

کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل هلند، اعتماد به نفس بازیکنان جمهوری چک را بالا برده بود اما با این وجود آنها در مرحله یک چهارم نهایی نتوانستند حریف دانمارک شوند و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شدند.

 

1619220

 

1619223

 

دانمارک در نیمه اول دو بار دروازه چک را باز کرد تا کار این تیم برای بازگشت سخت شود. علیرغم مقاومت قابل توجه اشمایکل اما چک موفق شد در دقیقه 49 توسط شیک فاصله را به حداقل برساند. بعد از این گل، شاهد تلاش چشمگیر و قابل توجه بازیکنان چک برای به تساوی کشاندن بازی بودیم؛ آنها در بسیاری از صحنه ها فراتر از حد توان خود تلاش کردند تا تیم شان را در یورو نگه دارند اما این تلاش ها در پایان به نتیجه ای نرسید و دانمارک به عنوان برنده از زمین بازی خارج شد.

 

1619221

 

در این لحظات، بازیکنان تیم ملی جمهوری چک چندین بار دچار مصدومیت هایی شدید هم شدند؛ برای مثال می توان به مصدومیت نسبتا شدید توماس سوچک اشاره کرد که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه سر، به بازی ادامه داد. اوندری چلوستکا هم در این دیدار مصدومیت شدیدی را متحمل شد به گونه ای که قادر به ادامه دادن بازی نبود و پس از خروج از میدان با کمک دو تن از هم تیمی هایش، جای خود را به برابک داد.

دیدگاه‌ها