کد خبر : 1765731 | 13 تیر 1400 ساعت 10:16 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از صعود به نیمه‌نهایی؛

ساوتگیت: همه دیشب بی‌رحم بودیم

انگلیس شب گذشته موفق شد اوکراین را 4-0 شکست داده و به نیمه‌نهایی یورو 2020 صعود کند.

ساوتگیت: همه دیشب بی‌رحم بودیم

به گزارش 'ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس،  پس از پیروزی 4-0 شاگردانش مقابل اوکراین و صعود به نیمه نهایی یورو 2020، گفت این روحیه کل گروه بود که تیم او را از حریف متمایز کرده بود.

دو گل از هری کین و گل‌های هری مگوایر و جوردن هندرسون برای اولین بار در 25 سال گذشته انگلیس را به جمع چهار تیم پایانی یورو رساند و ساوت گیت نگرش جمعی تیمش را دلیل پیشرفت آنها دانست.

 

1619294

 

ساوت گیت در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت: "تیم ها برای صعود گاهی مجبورند که راه دور و درازی را پشت سر بگذارند و کمی به دردسر بیافتند و درد بکشند. ما در طول چهار سال گذشته بعضی شب های بسیار عالی داشته ایم اما همچنین چندین شب سخت و دردناک را نیز پشت سر گذاشته ایم و از همه آن تجربیات درس گرفته‌ایم و این قطعا به ما کمک کرد که برای یک تورنمنت دیگر آماده شویم.

در لحظاتی مثل امشب، ما نمی‌خواستیم به عقب قدم برداریم. می‌خواستیم واقعاً این فرصت را غنیمت بشماریم و از ان استفاده کنیم به جای اینکه امیدوار باشیم که پیروز شویم یا همه چیز را به سرنوشت بسپاریم. فکر می‌کنم بازیکنانم تمام شب قاطع و بی رحم بودند.

ما عملکرد خارق‌العاده‌ای ارائه دادیم، نه تنها بازیکنانی که از ابتدا در زمین بودند، بلکه بازیکنانی که با تعویض به میدان آمدند نیز روند خوب تیم را ادامه دادند.

من همچنین در فکر بازیکنانی هستم که در فهرست تیم نبودند و به زمین نرفتند.

 

1619293

 

آنها سهم بزرگی در آنچه که ما انجام می دهیم داشته‌اند. بسیار دشوار است که گروهی با این اندازه را دخیل، شاد و با احساس ارزشمند بودن، نگه داشت. و با این حال این بچه‌ها در نحوه فداکاری خود برای گروه فوق‌العاده بوده‌اند.

ما به خاطر همین روحیه است که اکنون در نیمه نهایی هستیم. البته کیفیت بازی ما مهم است، اما من دیده ام که بسیاری از تیم‌های ملی حذف می‌شوند چرا که آنها روحیه این بچه‌ها را ندارند."

 

ساوت گیت همچنین به تیم ملی انگلیس هشدار داد که دانمارک را که شب گذشته جمهوری چک را در باکو شکست داد و حریف انگلیس در نیمه نهایی شد، دست کم نگیرد. دانمارک سال گذشته در لیگ ملت ها برای انگلیس مشکلاتی را ایجاد کرد و پس از ایست قلبی کریستین اریکسن در نخستین مسابقه این تیم در یورو 2020، اکنون تبدیل به تیمی متحد، مصمم و ترسناک شده است.

ساوت‌گیت افزود: "واضح است که آنها پس از اتفاقی که برای کریستین افتاد، بر روی موجی از احساسات سوار شده اند. این قرار است یک بازی خارق العاده باشد که ما بخشی از آن خواهیم بود. ما به عنوان یک گروه در این نوع بازی ها تجربه بیشتری داریم و به صورت جداگانه بازیکنان نیز این مدل بازی ها را تجربه کرده اند که قطعاً مفید است.

در مرحله نیمه‌نهایی انگلیس چهارشنبه شب در ومبلی لندن باید به مصاف دانمارک برود.

دیدگاه‌ها