کد خبر : 1765819 | 13 تیر 1400 ساعت 16:18 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

در دیدار تمام پرسپولیسی؛

چوکا به دنبال ادامه مسیر خوشبختی با پیوس (عکس)

تیم فوتبال چوکا با فرشاد پیوس 8 امتیاز از 4 مسابقه کسب کرده است.

چوکا به دنبال ادامه مسیر خوشبختی با پیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته اول امروز با برگزاری 9 مسابقه به صورت همزمان از ساعت 20:30 دقیقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال چوکا از شمال کشور به جنوب ایران و شهرستان جم سفر کرده تا مقابل پارس جنوبی جم به میدان برود؛ دیداری که با حضور فرشاد پیوس و محمد نصرتی مسابقه ای با حضور مربیانی به شمار می روند که پرسپولیسی به شمار می روند.


چوکای تالش که وضعیت خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارد، پس از کناره گیری مهدی پاشازاده توانسته با فرشاد پیوس از 4 مسابقه مقابل تیم های خوشه طلایی، نود ارومیه، استقلال ملاثانی و بادران 8 امتیاز بگیرد و امیدوار است امروز هم در جم سومین پیروزی را کسب کند و پس از شکست شاگردان بیاتلو و اشکش، پارس جنوبی جم را هم در نبرد برای سقوط نکردن از پیش رو دارد بردارد.


در دیگر مسابقه همزمان امروز دو تیم بادران و قشقایی در شیراز به مصاف هم می روند که در صورت پیروزی شاگردان امید روانخواه، چوکا امیدوار است با کسب هر سه امتیاز مسابقه، پس از هفته ها از شاگردان هرمزی پیشی بگیرد.

 

1619435

 

1619437

 

1619436

 


سه هفته از رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و نبردهایی که برای صعود به لیگ برتر و سقوط نکردن باقی مانده اند، این مسابقات را بسیار حساس و سرنوشت ساز کرده است.


تاکنون فقط سقوط گل ریحان به دسته دوم قطعی شده و همچنان چند تیم برای لیگ برتری شدن می جنگند. این در شرایطی است که در رتبه های پایینی نیز رقابت شدیدی برای ماندن جریان دارد.

 

گفتنی است علی نامداری مالک باشگاه چوکا که طی ماه های گذشته همواره نامش با استقلال گره خورده، پیش از این سفر با مهیا کردن پرواز اختصاصی و پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان، سعی کرده چوکایی را با شرایط مناسبی به مصاف با پارس جنوبی بفرستد.

 

عکس ها از: سبحان الهی

دیدگاه‌ها