کد خبر : 1765939 | 14 تیر 1400 ساعت 11:17 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا چگونه می‌تواند به CAS شکایت کند؟

باشگاه سایپا در واکنش به رای صادره از سوی کمیته استیناف اعلام کرده است که شکایت خود را در دادگاه بین المللی ورزش مطرح خواهد کرد.

سایپا چگونه می‌تواند به CAS شکایت کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ابتدا کمیته انضباطی نتیجه دیدار این تیم در برابر پیکان را به دلیل استفاده حریف از 6 بازیکن تعویضی 3-0 به سود آنها اعلام کرده بود کمیته استیناف رای را تغییر داد ودر نتیجه باشگاه سایپا اعلام کرده است پرونده را به دادگاه بین المللی ورزش خواهد برد تا از طریق مراجع قانونی بین المللی احقاق حق کند. 

 

نکته جالب توجه اینکه باشگاه سایپا پیش از مراجعه به دادگاه بین المللی ورزش می تواند با درخواست مستقیم از رییس فدراسیون فوتبال موجب بررسی مجدد پرونده از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال شود؛ البته همان طور که اشاره شد به شرطی که این درخواست از سوی رییس فدراسیون فوتبال امضاء شود. در ادامه مراجعه سایپا به دادگاه بین المللی ورزش بر اساس ماده 111 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال قانونی خواهد بود. البته در صورتی که سایپا در جدول بازی ها باقی بماند ضرورتی به طرح این شکایت باقی نمی ماند به خصوص که شکایت به دادگاه بین المللی ورزش هزینه زیادی را برای این باشگاه به همراه خواهد داشت. به خصوص که باید درخواست رسیدگی سریع به این پرونده را داشته باشد به این خاطر که لیگ برتر در اواسط مرداد ماه تعطیل و در اوایل مهر ماه آغاز می شود و در این حد فاصل باید به پرونده رسیدگی شود.

 

1619567

دیدگاه‌ها