کد خبر : 1765942 | 14 تیر 1400 ساعت 11:26 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان به ترکیه اعزام نمی‌شود

اعضای کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برای بار دوم با اعزام تیم ملی دوچرخه سواری بانوان به مسابقات بین‌المللی ترکیه مخالفت کردند.

تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان به ترکیه اعزام نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اشرف ساکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه‌سواری دراین خصوص گفت: بعد از جلسه کمیته فنی برای شرکت تیم ملی در مسابقات ترکیه و مخالفت با اعزام ملی‌پوشان به این رقابت‌ها جلسه دیگری برگزار شد که بار دیگر مخالفت شد. در این جلسه مسئولان کمیته فنی، افشین داوری به عنوان مشاور رئیس فدراسیون، سرمربی و مربی و من حضور داشتم.

اشرف ساکی به لزوم اعزام تیم ملی به مسابقات ترکیه جهت بالا رفتن آمادگی ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسئولان کمیته فنی نظرات خودشان را داشتند اما ما معتقد بودیم بازیکنان باید در این مسابقات شرکت کنند چون ملی‌پوشان دو سال در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده بودند و از قبل از سال 1400 به بازیکنان قول داده بودیم در مسابقات ترکیه شرکت کنند تا هم عملکرد خودشان را محک بزنند و هم ما توانایی‌شان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ارزیابی کنیم.

 

وی ادامه داد: البته بهترین‌ها در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند و ما قصد داشتیم پنج نفر برتر را به مسابقات ترکیه اعزام کنیم، اما اعضای کمیته فنی به دلایلی مخالفت کردند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به دلایل مخالفین اعزام به مسابقات ترکیه گفت: این افراد معتقدند به جای اینکه در مسابقات ترکیه هزینه کنیم برای بازی‌های آسیایی 2022 برنامه ریزی کنیم که فرصت کمی است. فدراسیون اردو و مسابقات تدارکاتی را در کشورهای اروپایی پیش بینی کند و سطح دوچرخه سواران را بالا ببریم لذا هزینه این مسابقات را خرج بالا بردن سطح شان کنیم.

 

وی همچنین با بیان این مطلب که اعضای کمیته فنی قول تجهیز کردن وسایل دوچرخه سواران را داده‌اند، اظهار داشت: از طرفی ملی‌پوشان از لحاظ تجهیزات شرایط خوبی ندارند چون به خاطر واردات تجهیزات و مشکل تحریم‌ها نتوانسته‌اند از لحاظ مالی تجهیزات لازم خود را تهیه کنند بنابراین این کمیته تقاضای تکمیل تجهیزات را داد تا با آمادگی خوبی در بازی‌های آسیایی شرکت کنند و برای بازی‌های آسیایی برنامه ریزی کنیم.

 

 ساکی در پایان یادآور شد: اگر به قول‌هایی که دادند، عمل کنند و شرایط مهیا شود می‌توانیم قول دهیم که بانوان دوچرخه سوار در بازی‌های آسیایی مدال آور هستند.

دیدگاه‌ها