کد خبر : 1765945 | 14 تیر 1400 ساعت 11:44 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

تقابل با ماشین‌سازی احساسی است؛

نقی‌زاده: ۲ گل عالی زدیم و جشن گرفتیم

هافبک مس رفسنجان معتقد است نمایش برتری نسبت به فولاد داشتند و حق آنها سه امتیاز بود.

نقی‌زاده: ۲ گل عالی زدیم و جشن گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره برتری مس رفسنجان مقابل فولاد اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته خوبی نداشتیم، کاملاً مصمم و هم‌قسم شده بودیم تا تیم را از شرایطی که داشت، خارج کنیم و از این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم که خدا را شکر با تدابیر آقای ربیعی و تلاش تک تک بازیکنان توانستیم به حق خودمان در دقیقه آخر برسیم و از بحران خارج شویم.

 

او در مورد دو گل مس در دقایق تلف شده عنوان کرد: باور کنید با اینکه دقیقه ۹۰ گذشته بود، اما همه بچه‌های داخل زمین و بیرون زمین ایمان داشتند که می‌توانیم با نتیجه دلخواه بازی را تمام کنیم که خدا را شکر دو گل خیلی عالی زدیم، یک برد دلچسب کسب کردیم و در آخر بازی جشن گرفتیم.

 

هافبک سرعتی و تکنیکی مس رفسنجان درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: شاید در دور برگشت مثل نیم‌فصل اول نبودیم، اما حق بدهید که تیم مس سال اول حضورش در لیگ برتر است و زمان می‌برد جزو مدعیان باشد. نمی‌گویم آن نتایج در ابتدای فصل یک اتفاق بود چون در همه مسابقات زحمت کشیدیم و با آقای ربیعی برنامه داشت، اما در نیم‌فصل دوم واقعا بدشانسی آوردیم و در برخی بازی‌ها هم داوری ما را اذیت کرد؛ مثل دیدار با پرسپولیس که اصلا حق ما باخت نبود.

 

1603055

 

نقی‌زاده تاکید کرد: هنوز ۵ هفته از لیگ برتر باقی مانده و ما می‌توانیم رتبه خودمان را بهتر کنیم؛ شانس آسیایی ما خیلی کم شده و باشگاه هم توقعی نداشت که ما در سال اول به این مهم برسیم، اما تا روز آخر و جایی که امکان دارد می‌خواهیم رتبه تیم را در پایان فصل بهتر کنیم و در نیمه بالای جدول باشیم.

 

او درباره دیدار با ماشین‌سازی عنوان کرد: از نظر احساسی بازی سختی برای من است چون مقابل همشهریانم و تیمی که در آن بازی کردم، قرار می‌گیرم. متاسفم ماشین‌سازی چنین نتایجی گرفته و از این اتفاق ناراحت هستم ولی امیدوارم همراه مس یک برد خوب در این مسابقه داشته باشیم و دوباره به روند خوب تیم برگردیم.

دیدگاه‌ها