کد خبر : 1765975 | 14 تیر 1400 ساعت 15:14 | 134.5K بازدید | 21 دیدگاه

چوب حراج روی ستاره ها

بارسلونا روی هوا؛ نه تمدید با مسی، نه ثبت‌ خریدهای جدید

بارسلونا نه تنها قادر به تمدید با لیونل مسی نیست که حتی نمی تواند نام 4 خرید جدید خود را به فهرست اضافه کند. بارسا محکوم به فروش بازیکنانش است.

بارسلونا روی هوا؛ نه تمدید با مسی، نه ثبت‌ خریدهای جدید

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای تمدید قرارداد بارسلونا با لیونل مسی به درازا کشیده شده و هفته گذشته قرارداد این فوق ستاره رسما به اتمام رسید. مسی حالا دیگر تعهدی به بارسا ندارد ولی هدف او ماندنی شدن است هرچند در این راه مشکلات زیادی وجود دارد.

 

 

1618510

 

 

دستمزد 75 میلیون یورویی مسی به قدری بالاست که بارسلونا برای تمدید با او باید چند بازیکن خود را بفروشد یا از دستمزد دیگر بازیکنانش به میزان قابل توجهی کسر کند. سقف تعیین شده برای بودجه دستمزدهای بارسا از سوی لالیگا بسیار کاهش یافته و در صورت تمدید با مسی، بارسا از این سقف عبور خواهد کرد.

 

تنها دو روز دیگر تمرینات پیش فصل بارسا شروع خواهد شد ولی این باشگاه نه تنها نتوانسته با لیونل مسی تمدید کند که حتی قادر به اضافه کردن 4 خرید جدید خود به فهرست هم نیست.

 

 

1614092

 

 

سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا، امرسون و ممفیس دیپای اخیرا به بارسا ملحق شده اند ولی مشکلات مربوط به فیرپلی مالی مانع از ثبت نام شان شده است.

طبق گزارش رادیو راک 1 که شب گذشته اعلام شد، سقف بودجه تعیین شده برای بارسا از سوی اتحادیه لالیگا از 347 میلیون یوروی فصل گذشته به 160 میلیون یورو کاهش یافته است. دلیل این کاهش 187 میلیون یورویی، ضرر مالی 350 میلیون یورویی بارسا در فصل گذشته بود.

 

 

1618509

 

 

بارسا برای کاهش این رقم بزرگ چاره ای جز فروش بازیکنانش و نیز کاهش دستمزد بازیکنان ندارد، در غیر این صورت تمدید با مسی و ثبت نام خریدهای جدید غیرممکن خواهد بود.

بارسا به همین منظور فرانسیسکو ترینکائو را به وولوز قرض داد. به اومتیتی و میرالم پیانیچ برگه جدایی داده شده و فیلیپ کوتینیو، نتو، برایثویت، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و جونیور فیرپو نیز بازیکنانی هستند که باشگاه به فروش شان فکر می کند.

همچنین مذاکراتی برای کاهش دستمزد کاپیتان های بارسا شروع شده است. با جرارد پیکه همه چیز خوب پیش رفته ولی مذاکره با جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس همچنان ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها