کد خبر : 1765993 | 14 تیر 1400 ساعت 14:23 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ:

یک پرتغالی جانشین احتمالی واینالدوم در لیورپول

لیورپول پس از جدایی جورجینیو واینالدوم به فکر جذب بازیکنی مناسب برای جانشینی اوست.

یک پرتغالی جانشین احتمالی واینالدوم در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم در پایان فصل جاری با لیورپول به اتمام رسید و جدایی این هافبک 31 ساله و هلندی بعد از پنج سال از این باشگاه قطعی شد. در حالی که به نظر می رسید بارسا مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرد اما او در نهایت با دریافت پیشنهادی بهتر، راهی پی اس جی شد.

 

 

1555983

 

 

این هافبک 31 ساله هلندی 5 سال بازیکن ثابت لیورپول بود و بدون شک قرمزها غیبت او را حس خواهند کرد. مشکلات مالی لیورپول به این تیم قدرت مانور زیادی در بازار نقل و انتقالات نمی دهد ولی طبق ادعای اکیپ، آنها برای جانشینی واینالدوم قصد دارند رناتو سانچز ستاره پرتغالی 23 ساله لیل را جذب کنند.

 

 

Renato Sanches

 

 

 

رناتو مدت ها گزینه لیورپول در نقل و انتقالات بود ولی هرگز فرصت جذب او فراهم نشده است. او پس از دورانی ناموفق در بایرن مونیخ و سوانسی در نهایت توانست برای لیل خوش بدرخشد و یکی از عوامل قهرمانی فصل گذشته این تیم بود. رناتو در یورو 2020 نیز توانست برای پرتغال بازی کند.

یورگن کلوپ روی رناتو نظر مثبت دارد ولی آرسنالی ها نیز تبدیل به رقیب لیورپول در راه جذب رناتو شده اند. لیل با مشکلات مالی دست به گریبان است و مشکلی با جدایی رناتو ندارد. باید دید او در نهایت از بین لیورپول و آرسنال چه تیمی را برای پیشرفت خود انتخاب خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها