کد خبر : 1766051 | 14 تیر 1400 ساعت 21:40 | 34.6K بازدید | 7 دیدگاه

تقسیم امتیازات در دیدار سرنوشت ساز؛

ذوب‌آهن 1 - سایپا 1؛ این جنگ ادامه دارد ...

ذوب‌آهن در لحظات پایانی امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر را با ضربه سر محمدزاده به دروازه سایپا زنده کرد تا به تساوی برسد.

ذوب‌آهن 1 - سایپا 1؛ این جنگ ادامه دارد ...

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن و سایپا در حالی عصر امروز در فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که چشم تمام تیم‌های پایین جدول به این مسابقه بود؛ بازی با اخراج شهاب گردان در دقیقه ۱۰ همراه بود تا مشخص شود رقابت جنجالی و پر حادثه‌ای بین دو تیم رده چهاردهم و پانزدهم جدول شکل می‌گیرد؛ در ادامه نارنجی پوشان موفق شدند با گلزنی امیرعلی صادقی، ستاره جوان تعویضی خود در نیمه دوم پیش بیفتند، اما در لحظات پایانی بازی وحید محمدزاده توپ ارسالی از جناح چپ توسط مهرداد قنبری را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا ذوب از شکست خانگی فرار کند و با کسب یک امتیاز و البته تفاضل گل بهتر نسبت به نارنجی پوشان همچنان در جایگاه چهاردهم بایستد؛ رتبه‌ای که آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

 

دوشنبه 14 تیر؛ ذوب آهن - سایپا؛ ورزشگاه فولادشهر؛ بدون تماشاگر 

داور: علی صفایی
کمک ها: رحیم حاجیلو و محمد علی پورمتقی

 

1619717

 

ترکیب ذوب آهن

 

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی ( 81 مهرداد قنبری) ، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، سینا اسدبیگی، رضا محمود آبادی (65 علی خدادادی)، دانیال مومنی، مجتبی حق دوست ( 81 حسین شنانی)، میلاد جهانی( مهدی امینی 15) و دارکو بییدوف( پیمان رنجبری - 65)

 

1619718

 

 

ترکیب سایپا

 

کوروش ملکی، مجتبی لطفی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی، امیرحسین حسین‌زاده، حسین مالکی ( 46 رضا جعفری ( 90 حسین کامیاب) )، مهرداد حیدری (46 امیرعلی صادقی ( 78 روح الله سیف اللهی)) و مجید علیاری

 

1619720

 

اخراج:

 

شهاب گردان(13)

 

1619704

 

شرح گل 


سایپا ( 1-0): شوت محکم و دقیق امیرعلی صادقی بازیکن تعویضی فراز کمالوند که دقایقی بیشتر از حضورش در بازی نمی گذاشت، توانست اولین گل این مسابقه را ثبت کند.

 

ذوب آهن ( 1-1): در شرایطی که چند دقیقه ای بود ذوبی ها برای زدن گل تساوی تلاش می کردند، درنهایت ارسال مهرداد قنبری با ضربه محمدزاده به گل تساوی بدل شد تا شادی در دقیقه 90 به اردوی ذوبی ها برسد.

 

بهترین بازیکن


اخراج شهاب گردان در دقیقه ۱۰ مسابقه وظیفه خط دفاعی ذوب را سنگین‌تر کرد، اما وحید محمدزاده و سید عبدالله حسینی، دو مدافع میانی ذوب نمایش خوبی داشتند که در این بین محمدزاده با زدن ضربات سر و دفع توپ‌های به موقع نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه تیمش داشت و البته در لحظات پایانی هم یک گل مهم و تکنیکی زد؛ گلی که شاید بقای این تیم را در پایان فصل رقم بزنیم.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 4: شوت بازیکن تیم فوتبال سایپا با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 8: شوت سرکش ذوبی ها مانند موقعیت چند دقیقه قبل سایپا از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 25: ضربه آکروباتیک عبدالله حسینی به شکل کاملا خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 33: بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد داشتند پرتاب بلند این تیم در محوطه جریمه به دست بازیکن سایپا برخورد داشته ولی صفایی با آنها هم عقیده نبود.

دقیقه 37: شوت محکم مهاجم سایپا با واکنش خوب مهدی امینی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 3+45:  جدی ترین موقعیت بازی  در ثانیه های پایانی نیمه اول شکل گرفت و کوروش ملکی با یک سوپر واکنش مانع باز شدن ضربه عبدالله حسینی شد.

 

1619719

 

دقیقه 57: شوت محکم سایپایی ها با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 66: شوت ابوالفضل جلالی از زاویه بسته با واکنش خوب امینی دفع شد و در ادامه این دروزاه بان ریباند این توپ را از رضا جعفری گرفت و به کرنر زد.

دقیقه 73: سایپا موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت که شوت رضا جعفری با اختلاف بسیار کمی در شرایطی که مهدی امینی تماشاگر صحنه بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: ضربه سر مهاجم سایپا به راحتی در اختیار کورش ملکی قرار گرفت.

دقیقه 84: ارسال شنانی و ضربه سر پیمان رنجبری موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد ولی توپ با اختلاف بسیار کم راهی اوت شد.

دقیقه 87: چند حمله پیاپی از سوی ذوب آهنی انجام گرفت ولی بی ثمر بود و درنهایت با کنترل نه چندان خوب مهرداد قنبری فرصت از دست رفت.

 

حاشیه:

 

*مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن و حسن استکی مربی سبزپوشان به دلیل دریافت کارت قرمز در مصاف با تراکتور از روی سکوها این بازی خانگی را تماشا می کنند.

*پس از اینکه علی صفایی با مشورت کمک داور، کارت زرد شهاب گردان را به کارت قرمز تبدیل کرد، شاهد برخورد فیزیکی عجیب این دروازه بان با کمک داور بودیم!

*قاسم حدادی فر کاپیتان مصدوم سبزپوشان هم از جمله افرادی بود که پس از اخراج شهاب گردان خودش را به کمک داور اول رساند و با تندی و عصبانیت با او صحبت می کرد.

*شهاب گردان که این تصمیم داور مسابقه را باور نداشت، برای مدتی روی نیمکت نشست و سپس راهی رختکن شد.

*مجتبی حسینی برای ایجاد تعادل در تیمش تصمیم به بیرون کشیدن میلاد جهانی گرفت و مهدی امینی گلر سابق سپاهان را جانشین گردان کرد؛ تصمیمی که با توجه به قدرت تهاجمی جهانی و نقش او در بخش هجومی ذوب آهن عجیب به نظر آمد.

* در 10 دقیقه ابتدایی 45 دقیقه نیمه دوم شاهد مسابقه ای بوده ایم که بیشتر توپ در میانه میدان توپ خورده است.

دیدگاه‌ها