کد خبر : 1766103 | 15 تیر 1400 ساعت 00:04 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب واگذاری مالکیت تراکتور به سپاه

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور بازگرداندن مالکیت این باشگاه به سپاه را تکذیب کرد.

تکذیب واگذاری مالکیت تراکتور به سپاه

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب مدیرعاملی که در دوره مالکیت قبلی تراکتور سابقه حضور در این باشگاه را داشت، شائبه انتقال مالکیت تی تی های تبریز را قوت بخشید اما به نظر می‌رسد که این شایعات درست نیستند.

 

نظمی درباره گمانه زنی های مطرح شده درباره تحویل مالکیت باشگاه تراکتور توسط محمدرضا زنوزی را هم تکذیب کرد و گفت: من 22 سال قبل از سپاه جدا شده‌ام. در دوران مالکیت قبلی باشگاه تراکتور، یک سری مدیران و سرمربیان حضور داشتند و اگر یک سرمربی که در آن دوران هدایت تراکتور را بر عهده داشته بار دیگر بر روی نیمکت این تیم بنشیند، باز هم می‌گویند مالکیت تراکتور به سپاه بازخواهد گشت؟

 

او با تاکید روی ادامه کار زنوزی با تراکتور عنوان کرد: آقای زنوزی مالک قطعی باشگاه هستند و سپاه حتی یک درصد هم در تراکتور مالکیت ندارد. همه اینها شایعه است و مالکیت کلاً تغییر یافته است. 

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به دلیل حضور عباس الیاسی که سابقه کار با مالکیت قبلی را هم داشت، در هیئت‌مدیره این باشگاه، اظهار داشت: دو روز پیش این مسئله را با آقای زنوزی مطرح کردم که ایشان گفتند من 22 سال است که با آقای الیاسی رفاقت و شناخت دارم و به همین خاطر او را نگه داشتم، اما سپاه درصدی در تراکتور نقش ندارد.

دیدگاه‌ها