کد خبر : 1766162 | 15 تیر 1400 ساعت 10:50 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

ناظر، ناظر مسابقه بود یا ناظر تیم ذوب آهن؟

بیانیه ذوب آهن: این طنز تلخ ناداوری بود

ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر و در مصاف با سایپا حریف مستقیم خود به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا هم چنان به طور جدی خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس کند.

بیانیه ذوب آهن: این طنز تلخ ناداوری بود

به گزارش "ورزش سه"، این بازی با حواشی زیادی همراه بود که به دلیل تصمیم دو گانه داور در مورد شهاب گردان بود.در حالی که داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد در ادامه با مشورت یکی از کمک هایش تصمیم خود را تغییر و دروازه بان ذوب آهن را اخراج کرد که همین تصمیم موجب اعتراض بد شهاب گردان و در نهایت باشگاه ذوب آهن شد. باشگاه ذوب آهن به همین بهانه بیانیه ای صادر کرد که از این قرار است: 

 

گویی فشارهایی برای رقم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است.اگر کمیته انضباطی به همین سرعتی که برای شهاب گردان رای صادر کرد برای ناداوری‌ها خودشان رای صادر کرده بود  شاید بسیاری از مشکلات موجود پیش نمی‌آمد و شاهد ناداوری‌هایی هستیم که جای تعجب بسیار دارد به راستی اگر در لیگ برتر کشور بعد از بیست و شش هفته هنوز بحث داوری سر و سامان نگرفته باشد بسی جای شگفتی و تعجب است.

 

آیا ناکارآمدی مسئولین کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است  خدا داند.داور در مسابقه با تیم  تراکتورسازی هم، سر ذوب آهن را برید. اشتباهی فاحش یا عمدی که آنهم خدا داند، تا این شائبه را ایجاد کند که گویی فشارهایی برای رقم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است.گفتیم با تغییرات در فدراسیون فوتبال شاید اوضاع داوری کمی سروسامان بگیرد اماسالی که نکوست از بهارش پیداست اگر این بهار فدراسیون نشینان است خدا بخیر کند احتمالا در چندسال آینده بسیاری از تیم‌هایی که فقط به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند از لیگ پاپس خواهند کشید تا حداقل سرمایه‌های انسانی و مالی خود را حفظ کنند و در زمستان نادآوری ها اسیر نگردند. 

 

براستی اگر این دیدار بجای سه ناظر یک ناظر داشت چه می‌شد؟  داور وسط در حال ادامه مسابقه است که از بیرون زمین بعد از مشورت‌های خاص، برایش تصمیم می‌گیرند براستی آقای ناظر، ناظر مسابقه بود یا ناظر تیم ذوب آهن؟بماند که همه عوامل داخل و بیرون زمین علیه ذوب آهن بودنداما نکته جالب این دیدار ناظری بود که خود نیاز به ناظر داشت وبیش از همه خود به داخل زمین و بازیکنان فشار روانی وارد می‌کرد. چند ماهی قبل، هم گفته بودیم که بهتر است ناظر ناظر هم داشته باشیم یادتان هست و گفته بودیم که داوری‌های مسابقات ما باید الگوی کشورهای اروپایی باشد  چون گوش شنوایی نیست، تصمیم داریم خودمان نسخه‌های این داوری‌ها را به اروپا ترانسفر کنیم مطمئنا فروش آن درآمد بالایی خواهد داشت البته نه بعنوان الگوی داوری، بلکه بعنوان طنز تلخ ناداوری.

روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن اصفهان

دیدگاه‌ها