کد خبر : 1766256 | 15 تیر 1400 ساعت 19:05 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوک شاو:

برتری مقابل آلمان بهترین بازی عمرم بود

لوک شاو، مدافع کناری تیم ملی انگلیس مدعی شد اتحاد رمز اصلی موفقیت سه شیرها در این دوره بوده است.

برتری مقابل آلمان بهترین بازی عمرم بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس مانند جام جهانی 2018 به نیمه نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافته و فردا شب در لندن برای رسیدن به فینال یورو 2020 برابر دانمارک بازی می کند. برتری برابر آلمان بزرگ ترین پیروزی انگلیس در سال های اخیر بوده و لوک شاو آن مسابقه را بهترین بازی عمر خود توصیف کرد.

 

لوک شاو گفت: "من همیشه قبل از بازی با هری مگوایر صحبت می کنم و او به من می گوید به چیزی کمتر از بهترین بازیکن زمین شدن راضی نباش. مگوایر همیشه من را اینگونه نصیحت می کند و این موضوعی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

 

1619999

 

برتری مقابل آلمان؟ فکر نمی کنم تا به حال چنین فضایی را تجربه کرده باشم و این بهترین بازی عمرم بود. وقتی گل اول را به ثمر رساندیم فضای فوق العاده ای در استادیوم ومبلی حاکم شد. اما فکر می کنم وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم احساس فوق العاده ای داشتیم.

 

شما می توانستید ببینید مردم چقدر در جایگاه ها خوشحال بوده و به هوا می پریدند. دیدن چنین صحنه هایی بسیار خوب بود. حتی تماشای فیلم افرادی که در استادیوم ها حاضر نبوده و در مراکز تفریحی و مکان های مختلف بازی را تماشا کرده و اینگونه جشن می گرفتند، این باعث خوشحالی همه بازیکنان حاضر در اردو می شود و این همان چیزی است که ما می خواهیم بیشتر ببینیم.

 

من فکر می کنم تفاوت عمده ما با ادوار قبلی معطوف به گروه بازیکنان است. من گفته ام که ما مانند یک خانواده بزرگ هستیم و همه ما بهترین ها را برای یکدیگر می خواهیم و در تمرینات یکدیگر را به سمت جلو سوق می دهیم. در هیچ بخشی از تیم اختلاف خاصی وجود ندارد و من صادقانه می گویم که ما یک گروه بزرگ و مانند برادران هم هستیم."

دیدگاه‌ها