کد خبر : 1766286 | 15 تیر 1400 ساعت 20:36 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شدید بعد از سه دقیقه؛

قائم با اشک زمین را ترک کرد (عکس)

هافبک تیم مس رفسنجان تنها 3 دقیقه پس از حضور در میدان با یک مصدومیت شدید مواجه شده و زمین را ترک کرد.

قائم با اشک زمین را ترک کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان نیمه اول بازی با ماشین سازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر را با شکست دو بر صفر به پایان رساند؛ محمد ربیعی در شروع نیمه دوم، تیمش را با یک تغییر به زمین فرستاد؛ قائم اسلامی خواه که این بازی را از روی نیمکت شروع کرده بود، در آغاز 45 دقیقه دوم به جای میثم نقی زاده به میدان رفت.

 

اسلامی خواه اما تنها 3 دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه 48 بازی اتفاقی رخ داد که موجب خروج اجباری او از زمین بازی شد. هافبک مس در میانه های میدان برای گرفتن توپ از بازیکن ماشین، روی پای او رفت که در این لحظه تعادل خودش بهم خورده و روی زمین افتاد.

 

 

1620033

 

 

در حالی که ابتدا تصور می شد اتفاق خاصی رخ نداده پس از ورود کادر پزشکی تیم مس و البته گریه های قائم اسلامی خواه که از درد توان بلند شدن از زمین را نداشت، مشخص شد که مصدومیت او شدید است و نمی تواند بازی را ادامه دهد. به این ترتیب ربیعی تنها 3 دقیقه پس از به زمین فرستادن اسلامی خواه، مجبور شد که او را از زمین بیرون کشیده و بازیکن دیگری را جایگزینش کند.

 

قائم اسلامی خواه در حین ترک زمین در حالی که به شدت ناراحت بود، اشک می ریخت و این نشان می دهد که مشکل مصدومیت او جدی است و احتمال دارد بار دیگر پارگی رباط صلیبی سراغ او آمده است که اگر این اتفاق رخ بدهد باید او را یک بازیکن بدشانس بدانیم که تنها سه دقیقه پس از ورود به زمین با چنین مصدومیتی مواجه می شود.

 

1620036

 

1620035

دیدگاه‌ها