کد خبر : 1766291 | 15 تیر 1400 ساعت 20:49 | 60.9K بازدید | 3 دیدگاه

در گفت و گو با ورزش سه؛

واکنش جدید محمد موسوی به حواشی اخیر تیم ملی

سید محمد موسوی، ستاره باتجربه تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد که تمام تصمیمات تیم ملی توسط ولادیمیر الکنو اتخاذ می‌شود.

واکنش جدید محمد موسوی به حواشی اخیر تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، باید اذعان کرد که والیبال ایران در یکی از حساس ترین دوران تاریخ خود قرار دارد؛ تیم ملی این روزها اردوی آماده سازی خود را برای رقابت های المپیک پشت سر می گذارد و والیبال دوستان امیدوار هستند که سرو قامتان ایرانی در توکیو خوش بدرخشند.

 

اما حالا والیبال ایران بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی احتیاج دارد. با این حال در روزهای اخیر و پس از خط خوردن فرهاد قائمی از لیست تیم ملی یک سری حواشی ایجاد شد. در همین راستا صبح امروز با سید محمد موسوی هم کلام شدیم و او ضمن ارائه صحبت های حمایتی از فرهاد قائمی تاکید کرد که در مصاحبه اخیر هم تیمی سابق او هیچ غرضی وجود نداشته و موسوی اعلام کرد که هیچ چیزی در دل فرهاد نیست.

 

 

1616640

 

 

اما حالا و یک بار دیگر با یکی از امیدهای ایران در المپیک توکیو همکلام شدیم. سید محمد موسوی در مصاحبه کوتاه با خبرنگار ورزش سه تاکید کرد که باید حواشی کنار گذاشته شود و همه تنها به موفقیت تیم ملی فکر کنند. موسوی گفت: "ما در این مقطع زمانی بیش از هر موقع دیگری به همدلی احتیاج داریم. هیچ گونه اختلافی در تیم ملی وجود ندارد و تمام تصمیم‌ها توسط سرمربی اتخاذ می‌شود. در تیم ملی هرگز چنین مسائلی وجود ندارد و بچه ها فقط روی موفقیت در المپیک تمرکز کرده‌اند.

 

همانطور که پیش از این نیز گفتم فرهاد والیبالیست بزرگی است و اگر هم حرفی زده قطعاً از روی عصبانیت بوده و مطمئنم که هیچ چیزی در دلش نیست."

دیدگاه‌ها