کد خبر : 1766350 | 15 تیر 1400 ساعت 23:38 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

منشا و گلی که بیش از سه امتیاز ارزش داشت

منشا بعد از شروع خوب در ترکیب گل گهر هفته ها بود که گل نمی زد و به همین بهانه دیگر مهره فیکس گل گهر به حساب نمی آمد.

منشا و گلی که بیش از سه امتیاز ارزش داشت 

به گزارش "ورزش سه"، حتی در بازی امشب با آلومینیوم اراک منشا از دقیقه 61 به جای سعید صادقی وارد میدان شد. با این حال حضور در این بازی حساس و سرنوشت ساز برای او خوش یمن بود چرا که در ثانیه های پایانی بازی ودر حالی که می رفت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یابد امیر قلعه نویی او را مامور زدن ضربه پنالتی کرد. منشا خیلی راحت ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. آنهم در روزهایی که در یورو 2020 بازیکنان شاخص دنیا ضربه پنالتی را به هدر می دهند. 

 

گل منشا بیش از سه امتیاز برای گل گهر ارزش داشت و این بازی هم برای گل گهر و هم آلومینیوم اراک 6 امتیازی بود. این گل موجب شد تا گل گهر از رده ششم به رده چهارم جدول صعود کند و جای تیم آلومینیوم اراک را بگیرد. تیمی که هفته های متوالی بود  در برابر حریفان شکست نخورده بود. 

 

منشا با این گل شمار گل های خود را به عدد 11 رساند. حالا او و امین قاسمی نژاد مشترکا دومین گل زن برتر لیگ به حساب می آید. منشا اگر با این اشتیاق در ترکیب گل گهر بازی کند می تواند در هفته های پایانی همانند هفته های ابتدایی تبدیل به بازیکن اثرگذاری شود. به خصوص که گل گهر در جدول بازی های حذفی هم حضور دارد.

دیدگاه‌ها