کد خبر : 1766355 | 15 تیر 1400 ساعت 23:47 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکبرپور: بعد از سپاهان به خودباوری رسیدیم

سرمربی تیم ماشین سازی پیروزی در بازی امروز را نشانه ضعف تیم مس ندانست.

اکبرپور: بعد از سپاهان به خودباوری رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمان خود مس را در هفته بیست و ششم شکست داده و به دومین برد فصل خود دست یابد. علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی که این اولین برد سبزپوشان با هدایت او بود در نشست خبری پس از بازی گفت: بعد از بازی با سپاهان به یک خودباوری خوب دست یافتیم و فهمیدیم که توانایی زیادی داریم.

 

وی افزود: فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتیم اما تیم مس را به خوبی آنالیز کرده و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده بودیم. می دانستیم که چطور باید به گل برسیم. در طول بازی، مس چند بار سیستم خود را تغییر داد و ما هم همین کار را کردیم و در یارگیری موفق بودیم. بچه ها امروز با تمام وجود بازی کردند و توانستند هواداران را خوشحال کنند. فوتبال همین است، یک روز می بریم و یک روز می بازیم.

 

1620143

 

سرمربی تیم ماشین سازی با تمجید از تیم مس گفت: پیروزی ما دلیل بر ضعف تیم مس نیست. بازی بسیار پرفشار و خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. ما از موقعیت هایمان خوب استفاده کردیم و سه گل زدیم. البته موقعیت های بیشتری داشتیم اما بازیکنان مان از شوق اینکه جلو هستیم از این فرصت ها به خوبی استفاده نکردند. می توانستیم گل های بیشتری در این بازی بزنیم. 

 

اکبرپور صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند: ما مس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و روی پر، دفاع و انتقال توپ به خوبی کار کرده بودیم. اگر توپ را می گیری برای گل زدن نیاز به انتقال درست داری. گل دوم ما را ببینید، توپ به ابوترابی رسید و او یک ضرب پاس داد. اگر این پاس را نمی داد به گل نمی رسیدیم. ما روی ذهن و روان بچه ها کار کردیم و این جواب داد.

دیدگاه‌ها