کد خبر : 1766356 | 15 تیر 1400 ساعت 23:48 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

از هفته 17 تا هفته 26؛ مقاومت آلومینیوم شکسته شد

آلومینیم اراک در حالی امشب در برابر گل گهر شکست خورد که از هفته هفدهم به بعد شکست نخورده بود.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آلومینیوم اراک پیش از بازی با گل گهر شکست خورد در هفته هفدهم و در بازی با سپاهان بود که در یک بازی عجیب دروازه اراکی ها 6 بار باز شد. اما بعد از این بازی آلومینیوم اراک روند رو به رشدی در جدول رده بندی داشت و به لطف پیروزی ها و تساوی های با ارزش تا رده چهارم جدول بالا آمد تا اینکه در بازی امشب در برابر گل گهر هم دو بر یک شکست خورد. این نتیجه موجب شد تا شاگردان علیرضا منصوریان 37 امتیازی باقی بمانند اما دو پله در جدول رده بندی سقوط کردند ودر رده ششم جدول جا گرفتند. 

 

1620141

 

البته علیرضا منصوریان سرمربی تیم گل گهر در کنفرانس خبری بعد از بازی با گل گهر اشتباهات داوری را در شکست تیمش تاثیر گذار بر شمرد و اذعان کرد سه امتیاز بازی با اشتباهات داوری به تیم حریف هدیه شد. با این حال فاصله تیم آلومینیوم اراک با رده چهارم جدول یک امتیاز است و آلومینیوم اراک اگر بعد از این بازی دوباره سیر صعودی در پیش بگیرد باز هم می تواند در جدول رده بندی جهش داشته باشد و دست کم به رده چهارم جدول برگردد. 

 

شکست در برابر گل گهر اولین شکست آلومینیوم اراک با مربیگری علیرضا منصوریان بود. در مسابقه ای که آلومینیوم اراک ابتدا بازی را به تساوی کشاند اما بعد از دریافت گل دوم دیگر فرصتی برای جبران پیدا نکرد. به این خاطر که منشا در دقیقه 94 و از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد.

 

1620142

دیدگاه‌ها