کد خبر : 1766366 | 16 تیر 1400 ساعت 00:25 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: داور حین بازی قول داد عذرخواهی کند

صنعت نفت آبادان در خانه مقابل نساجی متوقف شد و سرمربی این تیم در نشست بعد بازی حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر دو تیم صنعت نفت و نساجی باهم دیدار کردند که صحبت های سرمربی تیم میزبان پس از بازی را می‌خوانید.

 

او در ابتدا گفت: متاسفانه یک بار دیگر در شرایطی که بازی در اختیارمان بود نتوانستیم امتیازات مهم این بازی را کامل کسب کنیم. خیلی خوب بودیم. در نیمه اول گل زدیم ولی بعد آن بچه ها تمرکز خود را از دست دادند و نباید بعد از  گل تمرکزمان را از دست می‌دادیم. در نیمه دوم هم هرچه زدیم به در بسته خورد. نساجی از این بازی مساوی می‌خواست و به آن‌ها تبریک می‌گویم.  علی رغم اینکه این بازی برای هر دو تیم مهم بود اما تیم‌ها فیرپلی انجام می‌دادند به آقای ساکت هم تبریک می‌گویم به دلیل روح جوانمردانه حاکم بر تیم‌شان.

 

 

1620158

 

 

پورموسوی درباره عصبی بودن و کارت های زردی که نفت گرفت گفت: بچه های ما امروز عصبی بودند و زیاد کارت گرفتند. پس از کسب دو برد بازیکنانم هیجانی شده و دنبال کسب سهمیه بودند و دوباره ذهنشان به این اتفاقات درگیر شد. وقتی با فشار و استرس بازی کنی چنین می‌شود. امیدوارم شاگردانم از این بازی درس بگیرند.

 

او در خصوص فصل آینده و ادامه همکاری با تیمش گفت: من فردا با آقای عیسی زاده درباره برنامه های آینده نشست دارم. باید منابع مالی و پرداخت ها مشخص شود. ما کادر فنی و بازیکنان حاضریم یک فصل دیگر در تیم بمانیم و به باشگاه اعلام کردیم و فقط بحث بودجه می‌ماند. شاید مدیریت باشگاه نتواند تعهدی به بازیکن بدهد در خصوص بحث مالی، ولی ما آمادگی این را داریم در نفت ماندگار شویم. من قرارداد دارم و یک سری شرایط دارم که یکی از آن‌ها حفظ بازیکنان کنونی است. و در نقل و انتقالات نفرات کمک کننده اضافه شوند. اما اگر با داشته های فعلی مان هم نتوانیم ادامه دهیم جای کار نمی‌ماند. آن قدر در تیم جای خالی داریم که مازادی وجود ندارد. 

 

پور موسوی در پایان درباره داوری گفت: داور روی اخطار ها جو بازی را به هم زد او در نتیجه تاثیر گذار نبود اما توقف ها و اعلام کردن وقت اضافه و همچنین کارت زردی که به ریکانی داد جو بازی را تغییر داد. من از او قول گرفتم اگر در دادن کارت زرد به طالب ریکانی اشتباه کرده باشد از مردم آبادان عذرخواهی کند چون ما مطمئنیم برخوردی وجود نداشت ولی در کل توانست بازی را مدیریت کند.

دیدگاه‌ها