کد خبر : 1766376 | 16 تیر 1400 ساعت 00:53 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم جزو آماده‌ترین تیم‌های لیگ است؛

الهویی: خوشحالیم روح و قلب‌مان بزرگ شده است

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد تیم آلومینیوم تعریف و تمجید ویژه‌ای داشت.

الهویی: خوشحالیم روح و قلب‌مان بزرگ شده است  

به گزارش "ورزش سه" پس از برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدار سرنوشت‌ساز و 6 امتیازی مقابل آلومینیوم اراک که در لحظات پایانی بازی به دست آمد، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر و دستیار امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از پایان بازی حاضر شد؛ او در صحبت‌های اولیه خود گفت: فکر می‌کنم یکی از سنگین‌ترین بازی‌های فصل ما برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بود؛ در هفته‌های گذشته، نتایج و عملکرد آلومینیوم اراک نشان داده که این تیم چقدر خوب ساخته شده است.

 

وی افزود: به آقای منصوریان و کادرشان تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی آماده کردند و قبل از بازی هم گفتم که مدل مخصوص خودشان را دارند و به بهترین شکل و با جزئیات، تاکتیک‌های خود را اجرا می‌کنند و یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بوده‌اند؛ امروز فارغ از نتیجه دو خوشحالی بزرگ برای تیم ما وجود دارد، یک این‌که مقابل تیم آلومینیوم اراک که پرسینگ خوب و هم‌چنین ساختار دفاعی منظمی دارد، توانستیم موقعیت‌های گل پرشماری ایجاد کنیم، هر چند که با کم دقتی از دست دادیم.

 

الهویی در ادامه صحبت‌های خود درباره دیدار با آلومینیوم گفت: دو توپ به تیرک دروازه حریف خورد، فکر می‌کنم به اندازه چند بازی گذشته تیم آلومینیوم اراک، ما در بازی‌مان مقابل این تیم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و فوتبال خوبی بازی کردیم؛ گلی هم که خوردیم حاصل یک اشتباه فردی بود که باید این اشتباهات در تیم ما کم شود و باعث خلق موقعیت روی دروازه‌مان نشود.

 

او ادامه داد: از طرف دیگر خوشحالیم که تیمی همدل و همراه تا آخرین لحظات بازی بودیم؛ تا آخرین لحظه بازی همه بازیکنان داخل زمین، سکو و نیمکت تیم برای تیم همه با تمام وجود تلاش کردند که این بازی را بتوانیم پیروز شویم. این یک جهش و اتفاق بزرگ برای تیم گل‌گهر است و خوشحالیم که روح بزرگی پیدا کرده‌ایم. امشب خوشحالی می‌کنم و از فردا باید برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم، امیدواریم با این قلب بزرگ و با این کیفیت فنی و با همدلی که در کل مجموعه وجود دارد، بتوانیم اتفاق خوبی را در پایان فصل رقم بزنیم.

 

سعید الهویی درباره عقب‌نشینی تیمش در نیمه دوم، توضیح داد: در دقایقی از بازی اتفاقاتی در جریان مسابقه رخ داد که باعث شد ما عقب برویم و تیم اراک جلو بازی کند و با پاس‌های بلند از سرعت پاکدل استفاده کند و ما را به عقب ببرد، چند ضربه ایستگاهی هم زدند که مدل بازی‌شان بود.

 

مربی گل‌گهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: متاسفانه برخلاف نیمه اول در شروع نیمه دوم ما تمرکز لازم را نداشتیم، خیلی برایمان مهم بود که از جلو پرسینگ کنیم و حتی اجازه پاس بلند هدفمند را هم به حریف ندهیم. اما می‌گویم که در شروع نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم و وقتی توپ را می‌گرفتیم زود از دست می‌دادیم و موقعیت‌هایمان را هم گل نکردیم، این مسئله باعث شد تا گل تساوی را هم دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها