کد خبر : 1766396 | 16 تیر 1400 ساعت 03:08 | 36.5K بازدید | 2 دیدگاه

خاطرات بد پیکان از میثم حیدری تکمیل شد(عکس)

پیکانی ها برای سومین بار در این فصل نسبت به قضاوت میثم حیدری موضع گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی کمیته داوران فدراسیون فوتبال میثم حیدری را به عنوان قاضی دیدار پیکان و سپاهان انتخاب کرد، پیش بینی می شد که خودروسازان نسبت به این انتخاب گلایه داشته باشند. با وجود اینکه حیدری در گذشته اشتباهاتی علیه پیکان داشت، اما این باشگاه ترجیح داد برخلاف برخی باشگاه های دیگر بیانیه ای علیه داور صادر نکند تا حاشیه ای ایجاد نشود. با این حال در بازی روز گذشته پیکان و سپاهان اتفاقاتی افتاد تا خاطرات بد باشگاه تهرانی در لیگ بیستم از این داور جوان و کم تجربه تکمیل شود!


ماجرای پیکان و میثم حیدری در این فصل از هفته سوم لیگ برتر شروع شد. جایی که پیکان به مصاف ذوب آهن رفت و حیدری داور چهارم بازی بود. در دقایق پایانی آن مسابقه رضا مهدوی داور وسط یک پنالتی به سود پیکان اعلام کرد اما دقایقی بعد حیدری به عنوان داور چهارم نظر داور را برگرداند.


در هفته بیستم لیگ برتر حیدری داور وسط دیدار پیکان و گل گهر بود. خودروسازان در پایان این بازی مدعی شدند که گل اول گل گهر توسط مرتضی تبریزی با دست به ثمر رسیده است. حیدری همچنین در جریان آن مسابقه مهدی تارتار و حسین پاشایی را با کارت های زرد و قرمز خود از حضور مقابل آلومینیوم اراک محروم کرد.


در این شرایط حساس حیدری به عنوان داور وسط پیکان و سپاهان انتخاب شد. این داور در صحنه گل سپاهان به گواه اکثر کارشناسان داوری اشتباه کرده و گل آفساید طلایی پوشان را مردود نکرد تا بار دیگر صدای اعتراض خودروسازان به قضاوت این داور کم تجربه بلند شود. حال باید دید واکنش رسمی باشگاه پیکان به قضاوت حیدری چه خواهد بود و کمیته داوران با او چگونه برخورد خواهد کرد.

 

1620234

 

1620233

 

1620232

دیدگاه‌ها