کد خبر : 1766408 | 16 تیر 1400 ساعت 09:32 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت در شان هواداران تقویت شود

تهدید سیروس پورموسوی برای فصل بعد

سرمربی موفق نفت آبادان طی دیدارهای اخیر، مدعی شد این باشگاه باید در رقابت برای جذب نفرات مدنظر فصل آینده باشد.

تهدید سیروس پورموسوی برای فصل بعد 

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ادامه مسیر کسب نتیجه خود طی هفته‌های اخیر به تساوی مقابل نساجی دست یافت. طلایی‌پوشان که بعد از دو برد پیاپی اینبار مقابل نساجی قرار گرفته بودند، هرچند شانس رسیدن به سه امتیاز دیگری را در دسترس خود می‌دیدند اما با سوپرگل کاپیتان حریف در نهایت به تساوی رضایت دادند.

در پایان این بازی سیروس پورموسوی با اشاره به مشکلات این تیم، در خصوص وضعیت فصل آینده خود و این باشگاه نیز توضیحاتی داد. مهمترین و تکراری‌ترین دغدغه تیمی که در نیم فصل اول خصوصا موج امید را بین هواداران پرشور خود ایجاد کرده بود، مشکلات مالی است که همچنان پابرجاست و پورموسوی نیز مدعی شد بعد از پرداختی ۶۵ درصدی باشگاه، بازیکنان امیدی به تکمیل پروسه پرداخت مطالبات ندارند اما او امیدوار است با توافق با بازیکنان مدنظرش برای تمدید قرارداد، بودجه لازم برای تقویت تیم در فصل آتی نیز مهیا شود: امروز با عیسی‌زاده در مورد برنامه‌های آینده جلسه دارم. باید منابع مالی مشخص شوند. با افتخار حاضریم یک سال دیگر در این تیم بمانیم اما بحث اصلی بحث مالی و بودجه است. الان انتظار نداریم که پول بدهند. می‌دانیم بعد از 65درصد پولی  وجود ندارد. بچه‌ها با خیالی راحت کارشان را می‌کنند اما برای آینده باید این مسئله حل شود چون باید براساس بودجه با بازیکن صحبت مالی کنیم.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره آینده خودش در این باشگاه نیز تهدید جدی مطرح کرده است. او که در نیم فصل با پیشنهادات مناسبی برای جدایی مواجه بود در نهایت ترجیح داد به تعهداتش خصوصا به بازیکنان و هواداران پایبند باشد اما اکنون امیدوار است باشگاه برخلاف رویه چند فصل اخیر بتواند از حیث مالی نیز توان رقابتی در لیگ را فراهم سازد:

 

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا با همین شرایط فعلی حاضر است کارش را ادامه دهد، گفت: من تعهد و قرارداد دارم و هستم اما شرایطی دارم. شرایطم این بود که در درجه اول قرارداد بازیکنان فعلی تمدید شود و آنها را جذب کنیم و ان‌شاءالله با شروع نقل و انتقالات نفرات مدنظرمان را که می‌توانند کمک کنند به تیم اضافه کنیم در غیر این صورت اگر با همین داشته‌های فعلی هم نتوانیم تمدید قرارداد کنیم طبیعتاً ماندن من هم تأثیری در تیم ندارد. اگر بازیکن باشد با افتخار در خدمت مردم آبادان هستیم.

دیدگاه‌ها