کد خبر : 1766420 | 16 تیر 1400 ساعت 10:20 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار، پرسپولیس را صدرنشین نگه داشت(عکس)

مهدی تارتار روز گذشته با پیکان تهران کار بزرگی انجام داد و توانست سپاهان اصفهان را متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، هرچه به هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک می شویم، پیکان قدرتمند تر می شود و عملکرد این تیم در جریان بازی های هفته های اخیر به خوبی پیشرفت این تیم را نشان می دهد. شاگردان مهدی تارتار بعد از برد ارزشمندی که در قائمشهر مقابل نساجی کسب کردند، با برگشتن 3 امتیازشان مقابل سایپا روحیه شان بالاتر رفت و دیروز مقابل سپاهان عملکردی فوق العاده داشتند.


پیکان در مصاف با سپاهان در حالی که خیلی ها انتظار یک برد برای طلایی پوشان را می کشیدند غیرقابل پیش بینی ظاهر شد و نه تنها یک گل زد، چند فرصت عالی گلزنی را داشت که هدر رفت. همچنین در صحنه گل سپاهان هم اکثر کارشناسان معتقد بودند که داور و کمک داور اشتباه کرده اند. به عبارتی پیکانی ها می توانستند سپاهان مقتدر و متمول را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را با برد هم پشت سر بگذارند.


نکته مهم درباره تساوی پیکان مقابل سپاهان اما رکورد جالبی است که مهدی تارتار برجای گذاشت. تارتار به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس که البته سابقه مربیگری در این تیم را هم دارد، یک مربی پرسپولیسی در فوتبال ایران محسوب می شود و با متوقف کردن سپاهان موفق شد هدیه جالبی به سرخپوشان بدهد. در شبی که پرسپولیس مقابل فولاد با تساوی متوقف شد، پیکان هم مانع از برد سپاهان شد تا تارتار پرسپولیس را در صدر جدول نگه دارد.

بی تردید تارتار که نزد هواداران پرسپولیس محبوبیت زیادی دارد، با عملکرد تیمش مقابل سپاهان بار دیگر توانایی های خود را نشان دادو البته بر محبوبیت خود نزد سرخپوشان افزود.


همچنین تارتار و شاگردانش با این تساوی نشان دادند که پیکان شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده و حرف های زیادی برای گفتن در هفته های پایانی لیگ برتر دارد. اتفاقی که می توان اینطور بیانش کرد که تارتار مقابل سپاهان با یک تیر دو نشان زده است.

 

1620295

 

1620294

 

1620293

دیدگاه‌ها