کد خبر : 1766421 | 16 تیر 1400 ساعت 10:22 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

ضربه ایستگاهی کاپیتان به یاد شوت‌های محمد میری

گل های محمد میری به تیم های استقلال و سپاهان فصل گذشته برای هواداران باشگاه نساجی خاطره انگیز شد. گل هایی که 4 امتیاز برای نساجی به ارمغان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، شوت های از راه دور هافبکی که اکنون در فولاد توپ می زند هر از گاهی توسط تماشاگران نساجی در فضای مجازی به تصویر کشیده می شود تا نشان دهد نساجی این فصل هم یارای ماندن درلیگ برتر را دارد و دقیقا هم این چنین است به این خاطر که در هفته های پایانی این فصل همانند فصل گذشته در مسیر نتیجه گیری قرار دارد. 

 

نساجی در هفته بیست و ششم صنعت نفت را در آبادان متوقف کرد؛ همانند فصل گذشته و با نتیجه یک بر یک. با این تفاوت که فصل گذشته رحمان جعفری برای نساجی گل زد و این بار حامد شیری و چه گلی هم زد. به نظر می رسد می خواهد جا پای محمد میری بگذارد و خاطرات این بازیکن را برای تماشاگران نساجی زنده کند. او روی یک ضربه ایستگاهی و از راه دور با یک شوت تماشایی دروازه صنعت نفت را باز کرد. ضربه او به گوشه ترین نقطه دروازه زده شد و کاری هم از دست دروازه بان ساخته نبود. حامد شیری فصل گذشته هم چندین گل حساس برای نساجی به ثمر رساند و این فصل هم نشان داد می خواهد به همراه نساجی روزهای خوبی را در هفته های پایانی سپری کند. با اشتیاقی که از بازیکنان نساجی برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری دیده می شود بعید است آنها لیگ برتر را ترک کنند و اکنون هم از دو نامزد سقوط فاصله گرفته اند و به دنبال ایجاد فاصله بیشتر در هفته های پایانی هستند.

 

1620296

 

1620297

دیدگاه‌ها