کد خبر : 1766428 | 16 تیر 1400 ساعت 10:45 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

اکبرپور و ماشین سازی؛ ادامه می دهند

ماشین سازی شب گشته و در هفته بیست و ششم لیگ برتر به یک نتیجه خوب در برابر مس رفسنجان دست پیدا کرد و موفق شد این تیم را با 3 گل شکست دهد.

اکبرپور و ماشین سازی؛ ادامه می دهند 

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه ای که ماشین سازی در برابر این تیم به دست آورد یک اتفاق قلمداد نمی شود چرا که ماشین سازی پیش از این بازی در دیدار با سپاهان هم خوب بازی کرده بود و تحسین کارشناسان را به همراه داشت. به هر صورت ماشین سازی در روزهایی تبدیل به تیم بهتری شده است که شانس بسیار کمی برای ماندن در جدول بازی ها دارد اما این نتایج دست کم موجب می شود با خاطره ای خوش با بازی های لیگ برتر وداع کند. این نتایج یک دستاورد دیگر هم برای باشگاه ماشین سازی دارد و آن تمدید قرارداد علیرضا اکبرپور است. ماشین سازی در فصلی که گذشت مربیان متعددی را به خود دید که از این جمع علیرضا اکبرپور توانست سبک بازی تیم را تغییر دهد و سرانجام تیم را به سمت نتیجه گیری رهنمون کند. 

 

آنچه که مسلم است ماشین سازی در صورت حفظ این کادر فصل آینده شانس زیادی برای بازگشت دوباره به جمع تیم های لیگ برتری خواهد داشت. خبرهای رسیده از تبریز هم حکایت از این دیدار که باشگاه ماشین سازی تمایل به ادامه کار با علیرضا اکبرپور را دارد؛ ستاره سال های دور تیم استقلال که فوتبال خود را از تبریز آغاز کرد.

دیدگاه‌ها