کد خبر : 1766437 | 16 تیر 1400 ساعت 11:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

توپ رفت همان‌جایی که باید می‌رفت

صادقی: برای زدن این گل یک هفته تمرکز کرده بودم

وینگر ۲۰ ساله سایپا که فوتبال حرفه ایش را از همین باشگاه شروع کرده یکی از گلهای قشنگ این هفته را به ثمر رساند.

صادقی: برای زدن این گل یک هفته تمرکز کرده بودم 

به گزارش ورزش سه، سایپا که موفق شده بود در برابر ذوب‌آهن به برتری برسد در ثانیه‌های پایانی توسط حریف غافلگیر شد امیر علی صادقی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی با ذوب‌آهن داشتیم و هر دو تیم ۲۲ امتیازی بودند و کمی شرایط جدول نابسامان بود.آقا فراز و کادر در طول هفته زحمت کشیدند و تیم ذوب‌آهن را آنالیز کردند و ما مطمئن بودیم که می بریم و از اول هم قسم شده بودیم و آقا فراز این ذهنیت را به ما داده بود. موفق شدیم گل اول را بزنیم و در دقایق  آخر تمرکزمان کم شده بود و روی یک اشتباه گل مساوی را دریافت کردیم ولی همین که از این بازی بسیار سخت یک امتیاز گرفتیم هم بد نیست.

 

صادقی که تک گل سایپا را به ثمر رساند در همین خصوص ادامه داد: من در بازی قبلی وینگر چپ بودم و کسانی که بازی را تماشا کرده بودند اشتباهاتم را گفتند و اشاره کردند  خیلی لب خط  بازی می‌کنی و تمرکز نداری و خوب ضربه آخر نمی زنی و گفتند که وینگر چپ و راست باید مدام ضربه در چارچوب داشته باشد. دو روز قبل بازی  که تمرینات خودمان را انجام می دادیم من انفرادی هم تمرین می کردم و مدام به سمت دروازه ضربه می زدم و از لحاظ ذهنی تمرکز می کردم و خدا را شکر یک پاس خیلی خوب به من رسید و من هم شوت زدم‌ و به گل تبدیل شد و خدا کمک کرد و دقیقا همان جایی که باید می رفت، رفت.


وینگر سایپا  در مورد دیدار حساس بعدی با استقلال گفت: از دیروز تمریناتمان را برای بازی با استقلال شروع کردیم. هدف اول ما این است گل نخوریم و بعد گل بزنیم و امیدوارم یک گل خیلی قشنگ به استقلال بزنم.

این بازیکن که در بازی رفت هم به سبزپوشان گل زده بود در این خصوص گفت:  درست است من در آن بازی در دقیقه ۹۴ یک گل سه امتیازی  زدم.


صادقی  در مورد قضاوت داور و ده نفره شدن ذوب آهن گفت: من در حدی نیستم که در این باره نظری بدهم! 
صادقی در مورد اینکه این تیم در لیگ برتر می ماند یا خیر اینگونه توضیح می دهد: با  وجود آقا فراز ، آقای خبیری و مدیریت آقای سراج در لیگ برتر می مانیم.

دیدگاه‌ها