کد خبر : 1766438 | 16 تیر 1400 ساعت 11:23 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

یک امتیاز در آبادان عالی است؛

اسلامی: زودتر از انتظار جشن می‌گیریم

مهاجم تیم نساجی تساوی خارج از خانه مقابل صنعت نفت را ارزشمند می‌داند.

اسلامی: زودتر از انتظار جشن می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، تغییر نتیجه بازی سایپا- پیکان به حالت قبل، نساجی مازندران به رتبه سیزدهم برگشت. کریم اسلامی، مهاجم نساجی با ابراز خوشحالی از این اتفاق به خبرنگار ما گفت: درست است ما بدون توجه به رای تلاش‌مان را انجام می‌دادیم تا تحت هر شرایطی در لیگ بمانیم، اما خوشحالم که رای نهایی با عدالت کامل اعلام شد و با روحیه بهتر ادامه بازی‌ها را دنبال می‌کنیم.

 

وی درباره تساوی شب گذشته مقابل صنعت نفت گفت: شاید خیلی‌ها از ما توقع برد داشتند، اما باور کنید در آن گرمای وحشتناک و بالای ۵۰ درجه که بازیکنان ما به آن عادت نداشتند، مساوی هم عالی بود و از طرف دیگر موجب شد تا اختلاف ما با ذوب‌آهن و سایپا به سه امتیاز برسد.

 

مهاجم نساجی اضافه کرد: فکر نمی‌کنم صنعت نفت بیشتر از یکی، دو باخت در خانه داده باشد، پس نباید توقع را از تیم ما بالا برد.‌ ما در حد بضاعت‌مان و اینکه در هوای واقعا گرم یک امتیاز گرفتیم، ارزشمند است. آنجا به سختی نفس می‌کشیدیم ولی به عشق مردم نساجی تا لحظه آخر تلاش کردیم.

 

اسلامی در پاسخ به این سوال که هواداران نساجی چه زمانی می‌توانند جشن بقا بگیرند، گفت: هنوز برای این حرف‌ها زود است و باید تا روز آخر به تلاش‌مان ادامه بدهیم، اما هدف ما برتری در بازی آینده مقابل پدیده و ادامه این موفقیت است تا قبل از هفته آخر، در قائم‌شهر جشن بگیریم. آقای حدادیان و سیف‌الله‌پور حمایت‌های خوبی دارند و با حضور آقای الهامی نیز تیم ما کاملا متحول شده و کاملا امیدوار به بقا است.

دیدگاه‌ها