کد خبر : 1766467 | 16 تیر 1400 ساعت 13:38 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش آقای سرمربی در روز شکست (عکس)

در دنیای مربیگری هم کسی از فردای خود خبر ندارد. محمود فکری هم بدون شک از این قاعده مستثنی نیست.

آرامش آقای سرمربی در روز شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که در ابتدای فصل رویای قهرمانی به همراه استقلال داشت در پایان فصل دغدغه اش بقاء در جدول بازی ها به همراه تیم نفت مسجد سلیمان است. اما یک وجه مشترک بین مربیگری او در استقلال و نفت مسجد سلیمان وجود دارد و آن القای تلاش و مبارزه به شاگردانش در زمین است. محمود فکری دیشب هم مثل همه بازی ها در کنار خط تلاش کرد تیمش را به پیروزی ترغیب کند و در مصاف با پدیده صاحب موقعیت هم شدند اما این تلاش منجر به دستاوردی نشد تا این مربی و شاگردانش دلخوش به هفته های بعدی باشند.

 

بعد از بازی البته محمود فکری صحبت های منطقی در مورد شاگردانش داشت و ضمن اشاره به تلاش تیمش در ایجاد موقعیت به روی دروازه پدیده به این نکته اشاره کرد که کمی عصبی و عجول نشان دادند و این نقیصه باید در هفته های آتی برطرف شود.

 

سه امتیازی که در بازی با پدیده از دست رفت با شناختی که از محمود فکری سراغ داریم منجر به تسلیم شدن او و تیمش نخواهد شد. پای 4 بازی و 12 امتیاز در میان است که به طور کل می تواند موقعیت تیم نفت مسجد سلیمان را تغییر دهد. این بهانه خوبی برای ادامه مبارزه و ادامه تلاش از سوی محمود فکری و تیمش است. تیمی که به نظر می رسد اگر دغدغه های مالی اش در لیگ برتر کم شود مثل خیلی از تیم های شهرستانی می تواند نیتش از حضور در لیگ برتر چیزی فراتر از بقاء باشد و دست به ماجراجویی بزند.

 

1620520

 

1620519

 

1620130

 

از حواشی این دیدار می توان به استقبال گرم مهدی رحمتی از محمود فکری اشاره کرد؛ در پایان بازی هم چنین سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به سمت زمین رفت تا گپ و گفتی با داور وسط و هم چنین کمک هایش داشته باشد. محمود فکری جز معدود مربیانی است که در پایان بازی های لیگ برتر چه با برد همراه باشد و چه با شکست به سمت داوران می رود و به آنها بابت قضاوت خسته نباشید می گوید و در مشهد هم این رفتار را بکار برد. به نظر می رسد سرمربی نفت مسجد سلیمان شب گذشته از قضاوت تیم داوری در مشهد راضی بود به این خاطر که هیچ اشاره ای به اشتباهات داوری در کنفرانس خبری نکرد.

دیدگاه‌ها