کد خبر : 1766471 | 16 تیر 1400 ساعت 13:53 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

شوت قلعه‌نویی قربانی گرفت! (عکس)

امیر قلعه نویی که پس از دوباخت در تهران، این هفته با شور و حرارت خاصی تیمش را هدایت می‌کرد سکانس‌های جالبی از خود در لب خط به جای گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی و تیمش علی رغم دو بازی خوب در آزادی مقابل سرخابی‌های پایتخت دو شکست را متحمل شدند تا بازی با آلومینیوم برای آن‌ها بسیار حیاتی باشد. گل گهر سیرجان در نهایت موفق شد در هفته بیست و ششم دو بر یک تیم منصوریان را شکست دهد و به ناکامی‌های خود پایان ببخشد.

 

امیر قلعه نویی با یک برد شیرین تیمش را در بالای جدول نگه داشت و در چهار هفته آخر باید حداکثر امتیاز را کسب کند تا در پایان فصل از عملکرد خود و چالشش در سیرجان راضی باشد و رتبه قابل قبولی کسب کند. قلعه نویی وقتی پای رقابت فوتبال وسط باشد هیچ‌وقت پا پس نمی‌کشد و همیشه دوست دارد نهایت امتیازات را به دست آورد و تیمش از زمین پیروز بیرون بیاید و به همین خاطر بازیکنانی که با او کار می‌کنند فشار زیادی را از سوی این مربی متحمل می‌شوند تا به بهترین نحو در زمین کارشان را انجام دهند.

 

1620424

 

در یک صحنه که از امیرقلعه نویی در کنار زمین گرفته شده مشهود است که در فرصتی که بازیکن تیمش کار تاکتیکی را درست انجام نداده چنین عصبانی شده و مانند شوت‌های دوران جوانی که ضربات خوبی به توپ می‌زد، در کنار زمین طوری بطری آب را شوت کرد که با باز شدن در بطری از شدت ضربه او صحنه جالبی به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها