کد خبر : 1766480 | 16 تیر 1400 ساعت 14:09 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

سه محروم علیه صدرنشینی تیم محرم

سپاهان ؛ نبود کسی که این گره را باز کند

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان هم به صورت ضمنی در کنفرانس خبری تایید کرد که نبود سه بازیکن اصلی اش کار را برای او سخت کرده است.

سپاهان ؛ نبود کسی که این گره را باز کند

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیدار رفت اگرچه موفق به شکست 2 بر 1 شاگردان مهدی تارتار در ورزشگاه نقش جهان شد، اما تمام بازیکنان این تیم پس پایان مسابقه اعتراف کردند که یکی از سخت ترین مسابقات فصل را پشت سر گذاشته‌اند. پیکان یکی از منسجم ترین تیم های لیگ برتر در خط دفاعی به شمار می رود که شب گذشته هم در ورزشگاه شهر قدس مدافعین این تیم شب بسیار سختی را مقابل مهاجمان سرشناس تیم میهمان رقم زدند و علاوه بر پیروزی در دئول های نفر به نفر، بارها بالاتر از مهاجمین سرزن این تیم نظیر سجاد شهباززاده و استنلی کی روش سرزنی کردند.


دیدار رفت دو تیم با 2 گل از سجاد سروش رفیعی و سجاد شهباززاده و تک گل آرش قادری از روی نقطه پنالتی تمام شد ولی در مسابقه برگشت محرومیت محمد کریمی که در دیدار رفت ارسال کننده پاس گل دوم تیمش بود و محمدرضا خلعتبری که در دیدار برابر ماشین سازی بازکننده گره بازی شده بود و همینطور غیبت محمد محبی چالش سختی برای کادر فنی سپاهان ایجاد کرده بود.

 

1620451

 


با این سه محروم، محرم نویدکیا مجبور به استفاده از احسان حاج صفی در پست وینگر چپ شده بود و بازیکن تعویضی هم نداشت تا پس از مدت ها فرصت بازی به روح الله باقری هم برسد که کمتر در این فصل مورد استفاده قرار گرفته است.


بی شک حضور سه بازیکنی که نامشان ذکر شد، می توانست با توجه به توانایی هایی که آنها دارند، شرایط را به سود سپاهان تغییر دهد ولی به هر ترتیب این اتفاق رخ نداد و طلایی پوشان اصفهانی در شبی که می توانستند با کسب امتیازات کامل بازی به صدر بازگردند، این فرصت طلایی را از دست دادند تا چشم به 4 بازی آینده و لغزش پرسپولیسی‌ها داشته باشند و البته خودشان هم در 4 دیدار بعدی نباید دیگر فرصت سوزی کنند.

دیدگاه‌ها