کد خبر : 1766481 | 16 تیر 1400 ساعت 14:10 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک ماشین این بار گل ساخت

هافبک تیم ماشین سازی دومین پاس گل این فصل خود را در بازی روز گذشته داد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین ‌سازی در این فصل جوانان زیادی را به کار گرفته و به فوتبال معرفی کرده که یکی از آنها منصور باقری است؛ هافبک 22 ساله ای که در نخستین سال حضورش در لیگ برتر توانسته نمایش خوبی داشته باشد و در اکثر بازی های تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود.

در جریان پیروزی سه بر صفر روز گذشته تیم ماشین سازی مقابل مس رفسنجان، منصور باقری یکی از بهترین های تیم علیرضا اکبرپور بود.

 

استارت این پیروزی را به نوعی پاس گل منصور باقری داد؛ در دقیقه 12 بازی بود که هافبک جوان تیم ماشین سازی پس از دریافت توپ، با پاسی هوشمندانه، اسدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز بدون درنگ توپ را به تور دروازه مس چسباند.

 

1620453

 

منصور باقری با این پاس، تعداد پاس گل های خود را به عدد 2 رساند تا بهترین پاسور تیمش در لیگ بیستم باشد. او در طول بازی علاوه بر این پاس گل، نمایش بسیار خوبی داشت و علیرضا اکبرپور به مانند 2 بازی اخیر تا انتها او را در زمین نگه داشت.

 

گفتنی است که منصور باقری در بازی هفته هجدهم مقابل سایپا هم گل تساوی بخش تیمش را در دقیقه 87 به ثمر رسانده بود. او با ۱۶۹۴دقیقه حضور در زمین، از این لحاظ در بین بازیکنان ماشین سازی رتبه چهارم را دارد.

دیدگاه‌ها