کد خبر : 1766497 | 16 تیر 1400 ساعت 14:49 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: پول برق زیاد می‌آید، نور ورزشگاه را کم می‌کنند!

شهرخودرو با تک گل سه امتیازی حسین مهربان در این هفته به پیروزی رسید.

مهربان: پول برق زیاد می‌آید، نور ورزشگاه را کم می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو در ادامه روند خوب خود با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان به رده پنجم جدول رسید. با زننده تک گل این مسابقه حسین مهربان گفت و گو کردیم.

 

او درباره بازی گفت: بازی سختی بود و به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم. تیم مسجد سلیمان هم تیم خوبی است. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با سه یا چهار گل برنده بازی باشیم ولی خب توپ‌هایمان گل نشد تا بازی را با یک گل برنده شویم.

 

او درباره گل‌زنی اش عنوان کرد: خداروشکر توانستم در روزی سخت به تیمم کمک کنم و گل بزنم. این پنجمین گل این فصلم بود و چهار گل در لیگ و یکی در جام حذفی زده‌ام. داوری هم خوب بود و مشکل خاصی نداشت.  سومین برد متوالی مان بود و توانستیم به ثبات برسیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

مهربان ادامه داد: فکرش را می‌کردیم که به رده بالا بیاییم چرا که لیاقت تیم‌ ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و اوایل نیم فصل دوم اگر امتیازات زیادی از دست نمی‌دادیم اوضاع‌مان خیلی بهتر بود. ولی لیاقت بچه های ما و آقا سید مهدی رحمتی خیلی بیشتر است و در هفته های آینده هم این را ثابت می‌کنیم.

 

او در خصوص نور کم ورزشگاه امام رضا و گرمای چهل درجه مشهد گفت: نمی‌دانم چرا نور کم بود؛ فکر کنم پول برق زیاد می‌آید! گرمای هوا هم در این سه چهار روزه خیلی اذیت کرده و اجازه نمی‌داد دو تیم عملکرد اصلی خود را داشته باشند.

دیدگاه‌ها