کد خبر : 1766498 | 16 تیر 1400 ساعت 14:51 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

آبشک؛ پای ثابت درگیری با بازیکنان سرخابی (عکس)

ردپای هافبک جنگنده در بیشتر درگیری‌های فولاد برابر حریفان دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک هافبک دفاعی گیلانی فولاد خوزستان در نقش جنگنده این تیم مقابل رقبا ظاهر شده و توانسته خصوصیات فیزیکی مدنظر جواد نکونام را در زمین پیاده کند.

 

آبشک که در نساجی مازندران و در تیم تحت هدایت جواد نکونام بار دیگر شکوفا شده بود، توسط وی بعد از مربیگری در فولاد نیز به این تیم فراخوانده شد تا نشان دهد هافبک موردعلاقه ستاره و کاپیتان اسبق خط میانی تیم ملی است.

 

نکته جالب توجهی که البته طی فصول اخیر در بازی آبشک قابل مشاهده بوده، حضور او در درگیری‌های جریان بازی است. آبشک فصل گذشته نیز درگیری‌های جنجالی با استقلال و پرسپولیس حضور داشته است؛ درگیری لفظی شدید این بازیکن با علی کریمی مدت‌ها حواشی با خود به دنبال داشت. دیداری که علی کریمی آبی‌ها از زمین بازی اخراج شد و در نهایت ماجرای انتشار عکس‌هایی از بدن آسیب‌دیده آبشک که مدعی برخورد با حریف بود. هافبک دفاعی فولاد یک درگیری دیگر منجر به اخراج فرهاد مجیدی را از روی نیمکت به نام خود دارد، دیداری که برخورد وی با ارسلان مطهری اینبار درگیری دیگری را شکل داد و دامنه اعتراضات منجر به اخراج سرمربی آبی‌ها شد.

 

1620500

 

1620501

 

آبشک یک درگیری تقریبا خشن در استادیوم آزادی با سیدجلال حسینی را نیز در کارنامه دارد و شب گذشته نیز در ادامه سریال این اتفاقات با شهریار مغانلو به مشکل خورده بود. دو بازیکن که بعد از خطای فنی رودررو هم قرار گرفته بودند و فریادهای اعتراضی آنها سینه به سینه یکدیگر خبر از عصبانیت شدید این دو می‌داد، ابتدا با وساطت و برخورد وحید کاظمی که یک کارت زرد به هر کدام از آنها داد، ماجرا فروکش کرد و در صحنه‌ای دیگر و اینبار برای مهار ضدحمله پرسپولیس با تکل آبشک مقابل شهریار با مصدومیت دوباره مهاجم پرسپولیس و اعتراضی دیگر از سوی وی همراه شد.

 

1620502

 

1620503

 

1620511

درگیری فصل گذشته آبشک با ارسلان مطهری که باعث ورود کادرفنی دو تیم و در نهایت اخراج حسین کعبی از نیمکت فولاد شده بود.

 

آبشک که ذاتا یک هافبک جنگنده محسوب می‌شود و به واسطه‌ی همین عملکرد مورد اعتماد جواد نکونام است، گاها به همین دلیل با اعتراض حریفان روبرو می‌شود که عادتی به این نوع فوتبال و پرس شدید ندارند. اتفاقی که در دیدارهای برابر استقلال و پرسپولیس کاملا مشهود و جالب توجه بوده است.

دیدگاه‌ها