کد خبر : 1766512 | 16 تیر 1400 ساعت 16:01 | 179.1K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای غلط فولاد درباره مدافع قرمزها

کنعانی؛ بازیکن غیرمجاز پرسپولیس مقابل فولاد؟ (عکس)

ادعای باشگاه فولاد درباره محرومیت کنعانی‌زادگان از بازی با این تیم، درست نیست.

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال کرده و مدعی شده که تیم فوتبال پرسپولیس از «بازیکن غیرمجاز» استفاده کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع و «اتخاذ تصمیمات مقتضی» شده است.

 

فولادی‌ها ادعا می‌کنند که محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی با نساجی، استقلال، فولاد و گل گهر (بازی قبلی) کارت زرد گرفته و بنابراین در دیدار با فولاد محروم بوده اما استعلام از سازمان لیگ و بررسی فرم مسابقات نشان می‌دهد که چنین ادعایی صحیح نیست.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان، علاوه بر این چهار بازی، در دیدار مقابل ذوب آهن نیز یک کارت زرد گرفت که در نامه اعتراضی باشگاه فولاد آورده نشده است. کنعانی با گرفتن اخطار در دقیقه 48 بازی با ذوب آهن، چهار کارته شد و حتی در بازی با آلومینیوم نیز محروم بود؛ دیداری که تنها شکست این فصل پرسپولیس در آن رقم خورد.

 

1620535

 

همچنین نکته مهم اینکه اگر کنعانی در این بازی محروم بود، باید در جلسه پیش از بازی اعلام می‌شد. همانطور که محرومیت یحیی گل‌محمدی و میلاد سرلک به اطلاع قرمزها رسید.

 

بنابراین محمدحسین کنعانی زادگان حالا 5 کارته است و برای محرومیت بعدی تا پایان فصل، باید دو کارت زرد دیگر بگیرد و حضورش در بازی با فولاد نیز بدون ایراد بوده است.

دیدگاه‌ها