کد خبر : 1766520 | 16 تیر 1400 ساعت 16:42 | 56.7K بازدید | 13 دیدگاه

روی فیلمی قدیمی صداگذاری کرده اند؛

دفاعیات کنعانی‌زادگان پس از حضور در کمیته اخلاق

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در کمیته اخلاق در مورد ویدئوی پر سرو صدای این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

دفاعیات کنعانی‌زادگان پس از حضور در کمیته اخلاق

به گزارش"ورزش سه"، طی روزهای اخیر انتشار ویدئویی کوتاه  در فضای مجازی که محمدحسین کنعانی زادگان را در حال صحبت با یکی از هواداران استقلال نشان می دهد، خبرساز شده و واکنش های مختلفی از سوی اهالی فوتبال به همراه داشته است.


مدافع ملی پوش پرسپولیس در همین رابطه امروز برای پاسخگویی در مورد ویدئوی منتشر شده و الفاظی که در این ویدئوی چندثانیه ای به کار می برد، به کمیته اخلاق فراخوانده شده بود.


کنعانی زادگان پس از حضور در کمیته اخلاق در گفتگویی که با "ورزش سه" داشت، ضمن اشاره به این موضوع که فیلم منتشر شده برای یکسال پیش است، عنوان کرد:« من واقعا از اینکه عده ای با پخش یک فیلم که مربوط به بیش از یکسال پیش است، در زمان برگزاری مسابقات حساس و با صداگذاری الفاظ نامناسب در این فیلم، قصد برهم زدن آرامش فضای فوتبال را دارند، متاسفم. در این فیلم به من اتهام افترای توهین به هواداران محترم استقلال را زده اند که خاطر همه فوتبالدوستان را مکدر کرده و تاسف برانگیز است.»


او در ادامه و درباره حضور در کمیته اخلاق اضافه کرد:« من امروز در نزد محاکم قضایی شکایت افترا و نشر اکاذیب خود را جهت شناسایی این افراد طرح نمودم و مستندات قدیمی بودن فیلم و مراتب طرح شکایت و  دفاعیات خود را امروز در کمیته محترم اخلاق و نزد ریاست دیوان تحقیقات کمیته اخلاق طرح نمودم.»

دیدگاه‌ها