کد خبر : 1766677 | 17 تیر 1400 ساعت 15:13 | 32.5K بازدید | 13 دیدگاه

امین اسدی: در تبریز به پرسپولیس گل خواهم زد

مهاجم سابق پرسپولیس از انگیزه اش برای گلزنی مقابل این تیم می‌گوید.

امین اسدی: در تبریز به پرسپولیس گل خواهم زد

به گزارش "ورزش سه"، محمد امین اسدی که در بازی با مس موفق به گلزنی شد، در گفتگو با خبرنگار درباره این بازی عنوان کرد: مقابل مس رفسنجان بازی خوبی داشتیم و گل من هم نتیجه حرکت بازیکنان بود. بالاخره آنهایی که خودشان در فوتبال بوده‌اند، می‌دانند لحظه‌ای است و من هم تصمیم گرفتم که آنجا شوت بزنم و با پای غیرتخصصی توپ را به سمت دروازه بزنم و خوشحالم که توپ گل شد.

 

مهاجم ماشین سازی راجع به احتمال بقای این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: ما روی کاغذ شانس داریم، بازیکنان ماشین سازی از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارند اما نکته مهم همدلی بین بازیکنان است که باعث شد تا سه گل به مس رفسنجان بزنیم. مطمئن باشید در چهار بازی آینده هم نمایش‌های خوبی خواهیم داشت.

 

اسدی در مورد بازی با پرسپولیس عنوان کرد: من از نیم فصل دوم فکرم را گذاشته‌ام برای بازی پرسپولیس. این تیم باعث پیشرفت من شده و این را همیشه گفته‌ام اما الان بازیکن ماشین سازی هستم و مطمئن باشید هرچه در توان داشته باشم را برای این تیم خواهم گذاشت.

 

او درباره شایعاتی که درباره بازیکنان سابق پرسپولیس و  استقلال و تقابل با تیم اسبق دارند، گفت: من قول می‌دهم تمام توانم و حتی بیشتر را جلوی پرسپولیس بگذارم. ما نمی‌خواهیم لقمه حرام سر سفره ببریم و ما در خانواده‌ای بزرگ نشده‌ایم که لقمه حرام به ما داده باشند. هرکسی زندگی خودش را دارد اما من در هر تیمی باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا باعث موفقیت تیم شوم. مطمئن باشید در این بازی هم گل می‌زنم.

دیدگاه‌ها