کد خبر : 1766762 | 18 تیر 1400 ساعت 11:26 | 26.1K بازدید | 8 دیدگاه

جیمی کرگر:

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، معتقد است که انگلیس با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان یورو خواهد شد.

فینال به پنالتی می کشد و انگلیس پیروز می شود

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی انگلیس در وقت‌های اضافه دیدار برابر دانمارک و غلبه ایتالیا بر یکی از مدعیان جام یعنی اسپانیا در ضربات پنالتی باعث شد که فینال جذاب انگلیس- ایتالیا برای رقابتهای یورو رقم بخورد؛ مسابقه ای که یکشنبه شب و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

 

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول و مدافع سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که سه شیرها قهرمان یورو خواهند شد. او پیش بینی خود را در گفت و گو با اسکای اسپورتس این گونه بیان کرد: "من فکر می‌کنم که این یک بازی نزدیک و فشرده خواهد بود. در عین حال فکر می‌کنم که ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و نهایتاً انگلیس به پیروزی برسد.

 

 

1620892

 

 

معتقدم که ما در مورد ضربات پنالتی کارهای زیادی انجام داده ایم و اجازه نخواهیم داد که به راحتی آنها هدر بروند. از طرفی بعید می دانم که گل های زیادی در طول بازی رد و بدل شود. ایتالیا از نظر دفاعی قدرتمند است و از طرف دیگر انگلیس نیز این گونه است. نهایتاً فکر می‌کنم که بازی 1-1 شود و به ضربات پنالتی کشیده شود."

 

کرگر در ادامه تاکید کرد که دو تیم انگلیس و ایتالیا با شایستگی به فینال رقابت‌های یورو رسیده اند. او گفت: "من فکر می‌کنم که این پایان درستی برای رقابت‌های یورو است. انگلیس و ایتالیا در مسابقات عملکرد چشمگیری از خود ارائه داده اند و نهایتاً یکشنبه شب تیم پیروز همه چیز را برنده می شود."

 

 

1620208

دیدگاه‌ها