کد خبر : 1766772 | 18 تیر 1400 ساعت 12:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی: پیروزی بر انگلیس در ومبلی رویایی خواهد بود

مارکو وراتی، ستاره تیم ملی ایتالیا، می گوید غلبه بر تیم ملی انگلیس در خانه این تیم یعنی ومبلی رویایی خواهد بود.

وراتی: پیروزی بر انگلیس در ومبلی رویایی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، از آغاز رقابت‌های یورو مصدومیت هافبک کلیدی تیم ملی ایتالیا یعنی مارکو وراتی به یکی از نگرانی های بزرگ روبرتو مانچینی تبدیل شده بود و حتی برخی گزارش ها حاکی از آن بود که ممکن است این بازیکن نتواند در این تورنمنت برای آتزوری به میدان برود.

 

مارکو وراتی حتی دو بازی ابتدایی ایتالیا در مرحله گروهی مقابل ترکیه و سوئیس را هم از دست داد اما نهایتاً از مسابقه سوم و دیدار برابر ولز به ترکیب آتزوری بازگشت و حالا می‌توان از او به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل صعود ایتالیا به فینال رقابت‌ها یاد کرد.

 

 

1620953

 

 

ایتالیا یکشنبه شب در ورزشگاه ومبلی فینال را مقابل انگلیس برگزار خواهد کرد و مارکو وراتی پیش از این بازی گفت: "انگلیس بازیکنان بزرگی دارد. آنها فقط یک گل در کل مسابقات دریافت کرده اند و محکم و متعادل هستند. فکر می کنم انگلیس شایسته حضور در فینال بوده است. شکست دادن آنها در خانه‌شان رویایی خواهد بود."

 

وراتی همچنین درباره حضور جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی در خط دفاع ایتالیا گفت: "آنها باعث می شوند شما احساس امنیت کنید. ما هافبک ها به آنها ایمان داریم و این به ما امکان می دهند که در فشار و پرس حریف بیشتر کار کنیم. هر چه سن آنها بیشتر می‌شود بر پیشرفت شان نیز افزوده می شود."

 

 

1607819

دیدگاه‌ها