کد خبر : 1766805 | 18 تیر 1400 ساعت 15:38 | 85.5K بازدید | 50 دیدگاه

هر تیمی مشکلات ما را داشت، منحل می‌شد؛

گل‌محمدی: هرچه از دهنشان درمی‌آید، می‌گویند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری دیدار برابر آلومینیوم اراک به صحبت های عوامل این تیم علیه داوری کنایه زد.

گل‌محمدی: هرچه از دهنشان درمی‌آید، می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم اراک پیش از صحبت در مورد جریان فنی بازی، به کادر درمان خسته نباشید گفت و ضمن ابراز نگرانی درباره شرایط موجود، اضافه کرد: در این شرایط سخت کارشان خیلی حساس وخطرناک است. برای آنها آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم هر چه زودتر شر این ویروس از سر مردم ایران کنده شود. امیدوارم مدیریت بهتری داشته باشیم. تنها راه نجات از این شرایط واکسیناسیون عمومی است که متاسفانه هنوز شروع نشده و یک مقدار مدیریت‌مان در این بخش ضعیف بوده است. امیدوارم مسئولان فکر و تمرکز بیشتری روی این مسئله داشته باشند.

 

 

*فردا روز راحتی نخواهیم داشت


او سپس در مورد مصاف با آلومینیوم اراک اضافه کرد: مقابل تیمی بازی داریم که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده. تیم مسنجمی است و با آمدن آقای منصوریان تحول خوبی در این تیم ایجاد شده و فوتبال خوبی از این تیم دیدم. فردا روز راحتی برای ما نخواهد بود. باید از هر نظر خوب باشیم تا ببریم. امیدوارم فردا روز خوبی باشد. بازیکنان ما آماده این مسابقه باشند. شرایط سختی را تجربه می کنند. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم در بازی فردا شاهد باشیم.

 


*باختیم ولی در بوق و کرنا نکردیم


از یحیی گل محمدی در مورد آخرین باخت پرسپولیس در لیگ بیستم پرسیده شد که مقابل آلومینیوم در اراک بوده است. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: بازی ای که ما در دور رفت باختیم، اشتباهات واضح داوری بود. یک گل آنها که کاملا آفساید بود و یکی از بازیکنان آنها زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، باید اخراج می شد. گل دوم آنها هم اصلا خطا نبود ولی واقعا هیچ وقت در بوق و کرنا نکردیم. همیشه به داوری احترام گذاشتیم. شرایط داوری را درک می کنیم که با حداقل دستمزد و با سختی کار، تلاش می کنند و باید از تک تک آنها تشکر کنم.

 

1620996

 

*گل آفساید زنده اند و هوچی گری می کنند!


بخش بعدی سرمربی پرسپولیس در رابطه با حواشی هفته های اخیر پیرامون تصمیمات داوری بود و با کنایه زدن به استقلالی ها گفت: علی رغم اینکه می بینیم برخی تیم ها از صحنه ای که آفساید بوده و گل زده اند، چه شلوغ کاری کرده اند؛ چه هوچی گری کرده اند سر این صحنه. در همین بازی رفت و برگشت با آلومینیوم سه پنالتی برای این تیم نگرفته اند و 4 امتیاز از این مسابقه گرفتند؛ با اینکه تیم حریف می توانست امتیازات بیشتری بگیرد. ما تمرکزمان روی کار خودمان است و مشکلاتی که ما داریم را هیچ تیمی ندارد.

 

 

*این تیم با انرژی مثبت زنده مانده


سرمربی پرسپولیس با اینکه آرام حرف می زد، نشان می داد که از حواشی روزهای اخیر و اتفاقاتی که طی ماه های اخیر برای تیمش رخ داده به شدت ناراحت است و اضافه کرد: جا دارد در مورد این مسائل کمی حرف بزنم. از اول فصل مشکلاتمان شروع شد؛ تازه بعد از راهیابی به فینال آسیا مشکلات سخت ما شروع شد. علی غم تمام ناملایمات، با تمام اتفاقاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم و ادامه دادیم و توانستیم در نیم فصل اول به عنوان قهرمان خودمان را معرفی کنیم و هر تیمی اگر جای ما بود، از هم می پاشید.

 

این را صادقانه می گویم ولی بچه های ما با انرژی مثبت هواداران تیم را زنده نگه داشتند. جا دارد از تمام بازیکنان تشکر کنم که علی رغم تمام مشکلات به خصوص در بحث های مالی با تمام وجودشان کار کرده اند. مشکلات مالی باشگاه نظیر بدهی به برانکو، بودیمیر و .. بر دوش بازیکنان بود و هنوز هم هست و امیدوارم باشگاه نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد. می دانیم مشکلات هست. می دانیم صبح تا شب کار می کنند ولی ادامه این مشکلات ممکن است به تیم ضربه بزند.

 

 

*اگر تیمی مشکلات ما را داشت، منحل می شد


از سرمربی پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی تیم ها در این هفته ها متهم کردن برخی تیم ها پرسیده شد که هوای فوتبال ایران را در این روزها به شدت مسموم و غیرقابل تحمل کرده است. یحیی گل محمدی ضمن تایید این موضوع در واکنش به آن عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران باب شده که هر تیمی بیشتر اعتراض می کند و بیشتر هوچی گری می کند، امتیاز هم می گیرد. این مسئله در یکی 2 سال اخیر بیشتر باب شده است. به جای اینکه تمرکزشان روی تیم های دیگر باشد، در مورد بقیه حرف می زنند و وقتی در مورد تیم های دیگر صحبت می کنند، قطعا روی کار خودشان تمرکز ندارند. این درد بزرگی است برای فوتبال که متاسفانه در حال رخ دادن است.

 

به جرات می گویم اگر تیمی مشکلات ما را داشت، منحل می شد ولی در هر صورت ما انگیزه مضاعفی داریم و هوادارانی داریم که برایشان جان می دهیم و به عشقشان تمام تلاشمان را می کنیم. می دانیم که چقدر مشکل دارند. در این شرایط سخت اقتصادی مشکلات زیادی دارند ولی حمایت‌شان کم نشده است. از انها تشکر می کنم و به آنها اطمینان می دهم در ادامه لیگ هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

 

 

*برای مساوی با ما 50 میلیون می‌دهند


از گل محمدی در رابطه با شارژ مالی بازیکنان آلومینیوم پرسیده شد که دریافتی بازیکنان این تیم پیش از مصاف با پرسپولیس به 75 درصد رسید. سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به این موضوع اینطور واکنش نشان داد:  من اطلاع ندارم ولی بازیکنان آلومینیوم حق دارند که تمام پولشان را بگیرند. مشکلی از این بابت نیست. خیلی از تیم های لیگ مشکلات مالی ندارند  و وقتی ما با آنها بازی می کنیم، هم انگیزه مضاعفی دارند و هم پاداش های چند برابری می گیرند.

 

تیم داشتیم که مقابل ما بازی می کرد و برای مساوی 50 میلیون در نظر گرفته بودند و برای برد 80 ، 90 میلیون. با همه این ها مبارزه می کنیم. باشگاهی است که دو هفته دیگر بازی دارد و از الان پاداش برایش پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده است و تیم ها از تیم ما ترس دارند و ایجاد این مسائل برای برخی تیم‌ها طبیعی است و ما از شروع فصل تا به حال با تمام وجودمان بلدیم بجنگیم و برای کسب افتخار برای هواداران تمام تلاشمان را می‌کنیم و حمایت هواداران باعث پیشرفت ما می‌شود.

 

 

*امشب به رادوشویچ زنگ می‌زنم


او در خصوص جدایی رادو و نداشتن گلر دوم گفت: از موقعی که رادو از تیم جدا شد من به باشگاه اعلام کردم تحت هر شرایطی ایشان باید برگردد. با توجه به بازی هایی که مانده است اگر خدانکرده اتفاقی برای لک بیفتد ما بدون دروازه‌بان می‌مانیم و فقط یک گلر جوان داریم که تجربه ای در لیگ برتر ندارد. من از باشگاه می‌خواهم که این مسئله را حل کند و از خود رادو می‌خواهم کوتاه بیاید و نمی‌دانم چرا کار به این جا کشیده شده است. هنوز که هنوز است سوال بزرگی در ذهن من است که چرا بشار رفت. ما دو بازیکن خارجی داشتیم که نمی‌دانم چرا گذاشتند رفتند و ما با این شرایط کار می‌کنیم. امیدوارم مسئله اش حل شود. لازم باشد خودم با رادو امشب صحبت می‌کنم.

 

1620997

 

*کمال و عیسی در این بازی نیستند


یحیی در مورد غایبان سرخ‌ها گفت:  کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر در این بازی نیستند و دو سه بازیکن مثل وحید امیری، سیامک نعمتی و شهریار مغانلو داشتیم که تازه به تمرینات اضافه شدند و فکر می‌کنم محروم هم نداشته باشیم.

 

 

*در مورد تیم خودتان حرف بزنید


گل‌محمدی در پایان به اظهار نظر عوامل تیم‌های دیگر راجع به پرسپولیس گفت: صحبت خاص دیگری نیست فقط در هفته های باقی مانده لیگ تیم‌ها و مربیان و مدیر عامل ها دوست دارند نتیجه بگیرند و از همه می‌خواهم به جای مصاحبه از تیم حریف، تمرکز را روی تیم خودمان داشته باشیم و به لیگ آرامش دهیم و این چیزی است که فوتبال ما به آن احتیاج دارد. خیلی باب شده که افراد در مورد تیم‌های دیگر صحبت می‌کنند و متاسفانه هرچه از دهنشان در می‌آید می‌گویند و عکس العملی هم از طرف فدراسیون و کمیته انضباطی وارد نمی‌شود و انگار یک مصونیتی دارند و خیلی راحت تهمت می‌زنند و توهین می‌کنند به حریف. هیچ برخورد مناسبی هم صورت نمی‌گیرد و این نگران کننده است و فدراسیون باید قوی ورود کنند و این دو هفته اخیر صحبت هایی که شده بار حقوقی دارد و فشار زیادی به باشگاه ها می‌آید.

 

نباید کسی به خودش اجازه صحبت در مورد تیم‌های دیگر را بدهد. او ادامه داد: اگر بنا به صحبت باشد ما هم حرف زیاد داریم و خیلی اتفاقات عجیب و غریب افتاده هم از طرف داخل تیم و هم از خارج تیم اما هیچ‌گاه نیامدیم با هوچی‌گری درمورد این مسائل صحبت کنیم و تنش ایجاد کنیم. دنبال کار و تمرکز روی تیم‌مان هستیم و نتیجه اش هم داریم می‌بینیم.

 

دیدگاه‌ها