کد خبر : 1767262 | 20 تیر 1400 ساعت 15:00 | 145.8K بازدید | 28 دیدگاه

از ارتباطتان با آقایان میم و گاف بگوییم؟

واکنش شدیداللحن استقلال به اظهارات گل محمدی

باشگاه استقلال نسبت به صحبت های روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، واکنش شدیدی نشان داد.

واکنش شدیداللحن استقلال به اظهارات گل محمدی

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر به دربی حساس جام حذفی نزدیک تر می شویم، حساسیت ها و حواشی این دیدار نیز بیشتر از قبل می شود. روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم، به استقلالی ها حمله کرد و آنها را هوچی گر نامید.


گل محمدی در اظهارات اخیرش گفت: هوچی گری فقط اعتراض نیست .هوچی گری این است که  مدیرعامل تیم حریف (احمد مددی) روزی دو مصاحبه کند و جایگاه از دست رفته خودش را با بی احترامی به تیم ما بخواهد به دست بیاورد. اینکه دو هفته قبل از دربی متاسفانه می‌خواهند داوری را تحت فشار بگذارند و علیه تیم ما صحبت می کنند.


گل محمدی سپس به وضعیت مالی رقیب پرداخت و گفت: آنها شرایط بسیار خوبی از نظر مالی داشتند، 98 میلیارد اسپانسر داده و 50-60میلیارد هم متمول هایی که در باشگاه شان بوده هزینه کرده‌اند. 160 میلیارد امسال پول گرفته‌اند اما فشار روی ماست. چرا وقتی حرف از انتشار قرارداد می شود پا پس می کشند؟ دلیلش می‌دانید چیست؟ چون  مبالغشان سه برابر قراردادهای  ماست.ولی هیچ‌وقت هم نمی‌آیند رسانه‌ای کنند این هوچی گری است و به خاطر فشار هواداران خود راجع به تیم ما صحبت می کنند. جای تاسف دارد که به جای تمرکز روی تیم خودشان مدام درباره ما حرف می زنند. متاسفانه این اتفاقات از سوی تیم رقیب درباره ما اتفاق می افتد و این خیلی عجیب است.

 

 

 


مشخص بود که صحبت های تند و تیز یحیی گل محمدی با واکنش استقلالی ها مواجه می شود. پس از اینکه ناصر فریادشیران معاون اجرایی آبی پوشان به حرف های سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد، حالا باشگاه استقلال نیز به صورت رسمی، با بیانیه ای شدید الحن، به گفته های روز گذشته گل محمدی پاسخ داد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: «بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.»


سپس استقلالی ها درخصوص ادعاهای سرمربی سرخپوشان موضع گرفته و از او درخواست کرده اند تا با سند و مدرک، ارقامی که درخصوص قرارداد بازیکنان این تیم مطرح کرده را ثابت کند. در ادامه نیز آبی پوشان با لحنی تهدید آمیز، از روابط گل محمدی با دو فرد با هویت نامشخص پرده برداشته است:


«یک/ اعداد و ارقامی که آقای گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر ایشان تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای میم و آقای گاف، قضاوت کند؟


دو/ انتشار قراردادها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از آقای گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا ایشان قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قراردادها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.


سه/ این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!


چهار/ ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون "هوچی گری" ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند.»


به هر شکل ممکن، در حالیکه هنوز چند روزی تا برگزاری شهرآورد تهران باقی مانده است، فضای میان دو باشگاه به شدت ملتهب شده و بیانیه ها و مصاحبه های استقلالی ها و پرسپولیسی ها علیه یکدیگر، حسابی داغ شده است. باید دید در روزهای آتی سرمربی پرسپولیس و این باشگاه، چه واکنشی به این بیانیه نشان می دهند.

دیدگاه‌ها