کد خبر : 1766905 | 19 تیر 1400 ساعت 11:21 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

بونوچی: همان اول گفتم انگلیس مدعی است

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا، پیش از دیدار فینال خط حمله انگلیس را قدرتمند توصیف کرد.

بونوچی: همان اول گفتم انگلیس مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با غلبه بر مدعیانی چون بلژیک و اسپانیا، فردا شب در دیداری حساس در فینال و در استادیوم ومبلی مقابل انگلیس به میدان خواهد رفت. لئوناردو بونوچی در نشست خبری قبل از این مسابقه حضور یافته و هری کین را یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال دانست.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "کسب پیروزی، تزریق شادی و اعتماد به نفس برای مردم ایتالیا است. از زمان پیوستن روبرتو مانچینی به تیم ملی، بلافاصله دریافتیم که پس از ناامیدی جام جهانی 2018 سریعا باید شروع به کار می کنیم. مانچینی روی افکار ما کار کرده و غرور را به تیم ملی ایتالیا بازگرداند، همچنین کیفیت جدیدی به تیم تزریق شده و این عوامل باعث نتایج خوب ما شده است.

 

1621157

 

سه سال پیش به نظر می رسید رسیدن به فینال برای ما بزرگ ترین هدف باشد، اما یک سال تجربه بیشتر به ما کمک کرد. بازی کردن با حضور این همه بازیکن بااستعداد در خط هافبک مسیر را برای ما بسیار آسان کرد.

 

دیدار مقابل انگلیس؟ این تیم مهاجمان بسیار قدرتمندی دارد، وینگرهای این تیم در جناحین از سرعت بالایی برخوردارند. هری کین مانند مهاجمانی که در چند مورد اخیر با آنها روبرو شده ایم، یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است. البته چه کین در خط حمله قرار بگیرد و چه کالورت لوین، انگلیس از این حیث تیمی قدرتمند محسوب می شود. در همان ابتدای مسابقات بلافاصله گفتم که انگلیس یکی از مدعیان فتح عنوان قهرمانی محسوب می شود.

 

رابطه با جورجیو کیه لینی؟ کار ما در تاریخ 12 ژوئن اینجا با تیم ملی به پایان می رسد و من و جورجیو چهاردهم همدیگر را می بینیم تا با خانواده خود به تعطیلات برویم. فکر می کنم همین برای تفسیر رابطه من با کیه لینی کافی بود."

دیدگاه‌ها