کد خبر : 1766980 | 19 تیر 1400 ساعت 15:40 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

پاداش 50 میلیونی باشگاه فوتسال به فجرسپاسی

فجرسپاسی شیراز هیچ وقت در سال های گذشته اینقدر برای بازگشت به لیگ برتر امیدوار نبوده است.

پاداش 50 میلیونی باشگاه فوتسال به فجرسپاسی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین هفته رقابت های لیگ دسته اول با پیروزی ارزشمند و سرنوشت ساز شاگردان کلانتری مقابل هوادار در تهران پایان پذیرفت تا فجرسپاسی در روزی که بادران هم مقابل قشقایی در شیراز متوقف شده بود، صدرنشین غیرمنتظره جدول مسابقات در فاصله 2 هفته مانده تا پایان رقابت ها شود.


فجرسپاسی که مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را نیز در کادر فنی خود می بیند، در 2 هفته باقی مانده ابتدا با شاهین بوشهر مصاف می دهد و سپس در دیداری تقریبا آسان در کرج به مصاف تیم سقوط کرده گل ریحان البرز می رود.
در همین راستا سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال به جهت روحیه دادن و قدردانی از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فجر به اتفاق خلیل حاجی‌پور مدیرعامل شرکت عمران صدرا و منصوری عضو هیات‌مدیره در تمرین این تیم حضور یافتند و پاداش ۵۰میلیونی شهر جدید صدرا را برای تقسیم میان بازیکنان و کادر فنی تقدیم علی اصغر کلانتری سرمربی این تیم کردند.


سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با این کمک توضیح داد: این پیشنهادی که دادم مورد قبول هیات‌مدیره قرار گرفت و سعی کردیم با این پاداش گوشه‌ای از زحمات این تیم را جبران کنیم. تیم فجر شهید سپاسی به عنوان یک برند اخلاقی در شان شخصیت شهید سپاسی در صورت صعود به لیگ برتر می‌‌‌‌تواند منشا خیر و برکت برای جوانان استان فارس به خصوص شهر شیراز باشد.

دیدگاه‌ها