کد خبر : 1767124 | 19 تیر 1400 ساعت 23:59 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

با افتخار این شکست را می پذیریم؛ 

پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از عملکرد شاگردانش در مصاف با سپاهان به خصوص در نیمه دوم این مسابقه پرداخت.

پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که تیمش با نتیجه 4 بر 1 در مصاف برابر سپاهان شکست خورد، با آرامش و متانت در کنفرانس خبری این مسابقه حاضر شد و در شروع صحبت هایش در مورد اتفاقاتی صحبت کرد که در ابتدایی بازی میان او و داور مسابقه رخ داد: ابتدا به نویدکیا و تیم بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم و از مهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. یک گِله از خودم می‌کنم که چرا قبل از بازی 3 بار به داور سلام کردم و او جواب من را نداد.


او سپس با انتقاد از عملکرد مهدوی داور مسابقه بیان کرد: یک داور با این همه اشتباه در بازی هیچ جایگاهی در فوتبال ایران ندارد. اشتباهات زیادی هم برای ما و هم سپاهان داشت که تاثیرگذار نبود. شکست‌مان را گردن داور نمی‌اندازیم ولی از خودم گلایه می‌کنم و دیگر به هیچ داوری سلام نخواهم کرد. 


بخش بعدی صحبت های سیروس پورموسوی در مورد شرایط فنی تیمش و غایب هایی بود که تیمش در مصاف برابر سپاهان با آنها روبرو بود:  توانایی و پتانسیل‌ تیم‌مان همین نمایشی بود که مقابل سپاهان داشتیم. 3 بازیکن‌مان را تا پایان فصل از دست دادیم، زهیوی، زبیدی و محمد اهل شاخه. متاسفانه قبل از بازی هم 3 بازیکن‌مان فلاح‌زاده، طالب ریکانی و حسن بیت‌سعید را در اختیار نداشتیم و به جای آنها 6 بازیکن جوان و زیر 21 سال  را بازی دادیم. 


او اینطور صحبت هایش را خاتمه داد: با افتخار این شکست را می پذیریم و به دنبال آینده سازی هستیم. امروز یک فرصت خوب برای جوانان‌مان بود. به لحاظ فوتبالی نباختیم و ما به لحاظ امتیازی شکست خوردیم. در نیمه دوم سراسر حمله بودیم و جوانان‌مان هم هیچ هراسی از حریف نداشتند و گل هم زدیم. روی گل سوم غفلت کردیم و این اختلاف به وجود آمد ولی در نیمه دوم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم.

دیدگاه‌ها