کد خبر : 1767126 | 20 تیر 1400 ساعت 00:07 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

از دوئل صبا-استقلال تا تراکتور-گل‌گهر؛

برد فیروز کریمی مقابل قلعه نویی پس از 12 سال

تیم فوتبال تراکتور تبریز با هدایت فیروز کریمی دومین پیروزی خود در لیگ بیستم را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که فیروز کریمی به عنوان جانشین رسول خطیبی در کسوت سرمربیگری تراکتور انتخاب شد، این تیم مقابل ذوب‌آهن، استقلال و گل‌گهر سیرجان به میدان رفته که ماحصل آن دو پیروزی و یک شکست برای تراکتور تبریز بوده است و ذوب‌آهن و گل‌گهر تیم‌هایی بوده‌اند که فیروز کریمی توانسته مقابل آن‌ها جشن پیروزی بگیرد.

 

جدیدترین پیروزی فیروز کریمی با تراکتور، ساعتی پیش در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به دست آمد؛ در پایان یک دیدار جنجالی و پرماجرا، تیم تراکتور در دقیقه 90+7 با گلزنی محمد عباس‌زاده موفق شد گل‌گهر سیرجان را شکست بدهد و امیدواری‌هایش برای کسب سهمیه آسیایی دوچندان شود.

 

جذابیت این مسابقه به جز رقابت برای کسب سهمیه آسیایی، تقابل فیروز کریمی و امیر قلعه‌نویی بود؛ دو سرمربی سابق استقلال که تجربه بالایی در فوتبال ایران دارند و امشب باید مقابل یکدیگر تیم‌هایشان را به میدان می‌فرستادند. آخرین‌بار فیروز کریمی در سال 87 و در لیگ هشتم، زمانی‌که سکان‌دار تیم فوتبال صبای قم بود موفق به شکست 3 بر 1 استقلال تهران با هدایت امیر قلعه‌نویی شد.

 

حالا امشب در تبریز، فیروز کریمی موفق شد طلسم 12 ساله را بشکند و پس از 12 سال و 9 ماه، مقابل تیم امیر قلعه‌نویی به پیروزی برسد و این‌بار در نقش سرمربی تراکتور، گل‌گهر سیرجان با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی را از پیش‌روی برداشت تا این‌چنین به طلسم نبردن پرافتخارترین مربی فوتبال ایران پایان بدهد و با شکستن این طلسم، گامی بلند در مسیر کسب سهمیه آسیایی بردارد.

 

1621430

 


برد فیروز کریمی مقابل قلعه نویی پس از ۱۲ سال!
فیروز کریمی و امیر قلعه نویی جز مربیان قدیمی لیگ ایران به حساب می آیند و جدال های آنها همواره جذاب بوده است. فیروز کریمی در سال ۸۷ زمانی که هدایت صبای قم را بر عهده داشت توانست با نتیجه سه بر یک مقابل استقلال قلعه نویی پیروز شود و شاید خودش هم فکر نمیکرد برای برد بعدی مقابل قلعه نویی باید ۱۲ سال و ۹ ماه صبر کند. فیروز کریمی این طلسم را شکست تا به کسب سهمیه نزدیک شود .

دیدگاه‌ها