کد خبر : 1767134 | 20 تیر 1400 ساعت 00:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنانم بابت فرصت‌سوزی‌های پرشمار گله دارم؛

نکونام: پایان فصل برای آینده کاری‌ام تصمیم می‌گیرم

سرمربی تیم فولاد خوزستان از پیروزی تیمش راضی بود اما بابت فرصت‌سوزی‌های پرشمار شاگردانش از آن‌ها گلایه داشت.

نکونام: پایان فصل برای آینده کاری‌ام تصمیم می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" پس از سه بازی ناکامی در کسب پیروزی، شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان امشب موفق شدند تا در خانه با تک گل محمد آبشک از سد ماشین‌سازی تبریز بگذرند و موقتا به جایگاه چهارم جدول صعود کند؛ جواد نکونام پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی، درباره این مسابقه در نشست خبری گفت: اول از همه برای آقای فرتوت اهوازی آرزوی سلامتی دارم، متاسفانه در بستر بیماری هستند که امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌شان را به دست آورند. درباره بازی بهتر است که خودتان صحبت کنید، بازی که اگر 6-0 تمام می‌شد، هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد!

 

او افزود: ما امروز می‌توانستیم 6 گل بزنیم و خیلی موقعیت از دست دادیم و آخر بازی تیم حریف انتحاری بازی کرد و حتی در یک صحنه اگر باهوش نبودیم می‌توانست کار دست‌مان بدهد و به جایی که بازی را ببریم، بازی نزدیک بود مساوی شود؛ از بازیکنانم بابت فرصت‌سوزی‌هایشان گله دارم، به خاطر این همه گلی که نزدند اما به آن‌ها بابت پیروزی و زحمات‌شان و هم‌چنین موقعیت‌سازی‌های پرشمارشان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و نتوانستیم به گل‌های بیشتر که لیاقتش را داشتیم، برسیم.

 

نکونام با اشاره به عملکرد ماشین‌سازی در دو بازی گذشته گفت: این تیم مقابل سپاهان یک بر صفر بازی را واگذار کرد و مس رفسنجان را سه هیچ شکست داد و فوتبال‌شان در این چند هفته تفاوت کرده و آقای اکبرپور به نظر من زحمت کشیده و خیلی خوب کار کرده است. آن‌ها منسجم هستند و واقعا فوتبال بازی می‌کنند و این کار را برای ما سخت کرده بود. ما خیلی توانستیم موقعیت‌سازی کنیم و به دروازه حریف برسیم.


اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم اما مهم سه امتیاز بود که به دست آوردیم و توانستیم در کورس بمانیم و شرایط خودمان را در جدول خوب نگه داریم.

 

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: امیدوارم این فرصت‌سوزی‌ها به ضررمان در پایان فصل نشود، چرا که هر یک ضربه و هر امتیاز از الان به بعد برای همه تیم‌ها می‌تواند مرگ و زندگی شود و تبدیل به فرصت‌هایی شود که دیگر تکرار نمی‌شود. بازهم به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم، در ضربات پایانی بی‌دقت بودیم و به آن‌چه لیاقت داشتیم نرسیدیم. اما خداراشکر بازی را بردیم و در کورس سهمیه باقی ماندیم.

 

جواد نکونام درباره آینده همکاری‌اش با فولاد خوزستان توضیح داد: من اول باید نکته‌ای عرض کنم، در بین مدیرانی که در فوتبال با آن‌ها سروکار داشتیم، زمانی‌که من نوجوانان بودم که آقای داریوش مصطفوی رئیس فدراسیون فوتبال بودند، من با خیلی از مدیران کار کردم و واقعا مدیران خوب کم داشتیم اما مدیرانی که داشتیم مدیر بودند. در حال حاضر اگر قرار است مدیری را در فوتبال به عنوان بهترین مدیر نام ببریم، آقای آذری بهترین است. این مسئله به خاطر عملکرد ایشان در ذوب‌آهن و فولاد است. این تیم خوب و منسجم به خاطر حضور ایشان است و خوشحالم با چنین مدیری کار می‌کنم که فوتبال و همه شرایط آن را درک می‌کند و باعث افتخارم است که کنار ایشان هستم.

 

نکونام با قدردانی از تقدیر آذری از او، صحبت‌های خود را این‌چنین تکمیل کرد: چیزی که ایشان درباره من گفته‌اند، لطف ایشان بوده اما من تا فصل تمام نشود هیچ تصمیمی ندارم و تصمیم خودم را پایان فصل می‌گیرم؛ دوست دارم در کمال آرامش تصمیم بگیرم و الان وقت نداریم که به این چیزها فکر کنیم، من 4 روز یکبار تیمم بازی می‌کند و در این شرایط گرما و مصدومانی که تیم‌مان دارد و ... تمرکزم فعلا روی تیم است که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. انشالله لیگ و حذفی را به خوبی تمام کنیم، آن موقع تصمیم خواهیم گرفت.

 

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به عملکرد داور مسابقه گفت: به نظرم داور تا دقیقه 75 قضاوت خوبی داشت، در این مدت 75 دقیقه هم درباره صحنه پنالتی خودمان من دور از آن بودم و نمی‌توانم نظری بدهم که درست بود یا غلط، اما به نظر من بعد از آن یک صحنه پنالتی روی موسی کولیبالی رخ داد که پنالتی نگرفت و هم‌چنین گل دومی که به ثمر رساندیم، من الان صحنه آن را دیدم که آفساید نبود و کمک داور اشتباه کرده است. در مجموع با این‌که اولین قضاوت داور مسابقه بود، خوب قضاوت کرد و آینده روشنی داور مسابقه دارد، چرا که جسارت خوبی داشت و با آوانتاژهای خود اجازه داد فوتبالی خوبی برگزار شود.


نکونام در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به قضاوت امیر عیار گفت: آوانتاژهایی که او داد نشان از قدرت بالای داور داشت که ان‌شاءالله در آینده داور خوبی در فوتبال ایران خواهند شد و امیدواریم که اشتباهاتی که من گفتم از ما که گذشته است و دیگر گل‌مان بر نمی‌گردد اما در آینده اصلاح شود. درباره پنالتی خودمان هم نظری ندارم چون خیلی دور بود و نمی‌توانستم تشخیص بدهم.

 

دیدگاه‌ها