کد خبر : 1767176 | 20 تیر 1400 ساعت 09:57 | 30.8K بازدید | 2 دیدگاه

مورچه اتمی علیه علیمنصور (عکس)

یکی از نفراتی که منصوریان در زمان هدایت نفت اعتماد ویژه‌ای به وی داشت مهدی شیری بود که با توجه به سرعت و قدرت شوتزنی‌اش از او به عنوان مورچه اتمی تیمش یاد می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان یکی از تیم‌های قابل احترام فوتبال ایران محسوب می‌شد که ستاره‌های بزرگی را نیز به لیگ معرفی کرد و در اختیار دیگر تیم‌ها قرار داد؛ از سوشا مکانی تا شیخ ویسی و بیرانوند در دروازه تا پورعلی‌گنجی، شیری، کامیابی‌نیا، وحید امیری، زکی‌پور، آرش رضاوند،محمد دانشگر، علی قربانی و ... .

 

در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، منصوریان در قامت سرمربی اراکی‌ها نفراتی را در جمع مدعی قهرمانی این فصل روبروی خود می‌دید که سابقه شاگردی‌اش با پیراهن نفت را در کارنامه داشتند. سیدجلال حسینی، وحید امیری و مهدی شیری از جمله این نفرات بودند که اگر کامیابی‌نیا نیز مصدوم نبود به چهار نفر می‌رسید.

 

مهدی شیری که روزگاری در ترکیب نفت تهران با بهره بردن از سرعت بالا و قدرت شوتزنی‌اش لقب مورچه اتمی را از منصوریان گرفته بود، اینبار در تقابل با سرمربی سابقش در تلاش برای خنثی کردن تاکتیک‌های وی بود و در نهایت نیز به هدف خود برای برد دست یافت.

 

 

دیدگاه‌ها