کد خبر : 1767179 | 20 تیر 1400 ساعت 09:59 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

داور وعده اخراج بازیکن گل گهر را داده بود!

ماجرای کارت قرمز جنجالی عاشوری (عکس)

اخراج بازیکن گل گهر در دقایق پایانی، یکی از اتفاقاتی بود که سیرجانی ها را حسابی شاکی کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تراکتور و گل گهر که با برتری یک بر صفر تیم میزبان همراه بود، دیداری پرتنش و جنجالی از آب در آمد. گل گهری ها که به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بودند، در پایان کار به انتقاد از قضاوت کرمانشاهی پرداختند؛ یکی از مهمترین صحنه هایی که گل گهری ها نسبت به آن خیلی معترض بودند، صحنه اخراج علی اصغر عاشوری بود.

 

عاشوری در دقیقه 58 به عنوان بازیکن جایگزین، به جای فرشید باقری وارد زمین شد؛ او در دقیقه 70 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد و 15 دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد؛ به این ترتیب یار تعویضی قلعه نویی طی 27 دقیقه حضور در زمین دو کارت گرفت و اخراج شد.

 

1621556

 

اما در صحنه اخراج بازیکن گل گهر چه رخ داد: روی ضدحمله تیم تراکتور، پیمان بابایی یک پاس رو به جلو را به محمد عباس زاده که در نیمه زمین حریف حضور دارد می فرستد، مهاجم تراکتوری ها این پاس را با یک پاس رو به عقب جواب می دهد که در این حین توسط بازیکن حریف سرنگون می شود؛ در حالی که عاشوری تصور نمی کرد با توجه به داشتن یک کارت زرد، داور در این صحنه هم به او اخطار بدهد، با قرار گرفتن کارت قرمز مقابل چشمانش، بهت زده می شود؛ او زمین بازی را در حالی که هنوز نتوانسته تصمیم داور را هضم کند، ترک می کند و نیمکت گل گهر هم در کنار زمین به شدت در حال اعتراض است.

 

1621555

 

سعید الهویی، مربی تیم گل گهر که به شدت از داوری گله مند بود و بخش قابل توجهی از صحبت هایش در نشست خبری پس از بازی را به انتقاد از داور پرداخت، در مورد اخراج عاشوری، ادعای قابل تاملی را مطرح کرد. او مدعی شد: "جناب آقای کرمانشاهی اشتباه داور چهارم در ورود بازیکن ما به زمین را گردن بازیکن می اندازد. به نوید عاشوری می گوید بدون اجازه داور چهارم وارد زمین شدی، اخطار می دهم و اخراجت می کنم."

 

این گونه بود که اخراج عاشوری که الهویی او را بازیکنی آرام می داند باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد. مربی گل گهر در توصیف این صحنه گفت: "در یک صحنه ساده وسط زمین، عباس زاده پاس رو به عقب می داد و آقای کرمانشاهی به خاطر خطا کارت زرد دوم می دهد. خیلی صحنه های واضح تر از این را کارت ندادند و اخراج نکردند. در بازی پرسپولیس تکل خشن روی پای بازیکن ما آمدند و نه تنها اخطار ندادند، بلکه خطا هم نگرفتند."

دیدگاه‌ها