کد خبر : 1767190 | 20 تیر 1400 ساعت 10:18 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

حیف شد که ماشین سقوط کرد 

حسین‌پور: برای بازی پرسپولیس هیجان‌زده هستم

بازیکن ماشین سازی معتقد است اگر تغییرات مدیریتی اتفاق نمی افتاد این تیم به لیگ یک سقوط نمی کرد.

حسین‌پور: برای بازی پرسپولیس هیجان‌زده هستم 

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی مقابل فولاد شکست خورد و سقوطش قطعی شد سعید حسین پور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نیمه اول زیاد خوب  بازی نکردیم ولی در نیمه دوم اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم بازی را برگردانیم که متاسفانه نشد. به تیم فولاد این پیروزی را تبریک می گویم. 


او در مورد قضاوت داور و اینکه برای فولاد یک پنالتی گرفت ادامه داد: به صحنه پنالتی که برای تیم فولاد  گرفتند نزدیک نبودم پس نمی توانم قضاوت کنم. در کل داوری خوب بود.
بازیکن ماشین سازی در مورد مصدومیت بازیکنان که چندین بار در جریان بازی اتفاق افتاد گفت: شاید یک مقدار به خاطر بحث هوا بود ولی مصدومیت جدی در این بازی نداشتیم.


حسین پور در مورد قطعی شدن سقوط ماشین سازی عنوان کرد: واقعا حیف شد.  تیم خیلی خوبی داریم ولی کمی تغییرات مدیریتی و کادر فنی باعث شد تیم ما متاسفانه سقوط کند. امیدوارم وقتی به لیگ یک رفت دوباره یک تیم خوب شکل بگیرد و مجدد به لیگ برتر صعود کند.


بازیکن سبز پوشان تبریز در مورد تقابل با تیم سابقش در دیدار بعدی اضافه کرد: با پرسپولیس بازی داریم و نمی‌شود گفت که هیجان زده هستم ولی شرایط نسبتاً خاصی برایم وجود دارد زیر نیم فصل اول در آن تیم توپ می‌زدم. من الان بازیکن ماشین سازی هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم. درست است که سقوط ما قطعی شده اما در بازی هاپیش رو با تمام غیرتمان به زمین می رویم.


حسین‌پور که در نیم فصل اول در تیم پرسپولیس با شرایط خوبی  بازی می کرد و در نیم فصل دوم به ماشین سازی آمد و روزهای تلخی را سپری کرد  افزود: هدف من واقعا این بود که بتوانم بیشتر بازی کنم. می‌خواستیم کمک کنیم که تیم ماشین‌سازی سقوط نکند ولی کاری بود که از دستمان بر نیامد و متاسفانه سقوط کردیم. اگر این تغییرات مدیریتی اتفاق نمی‌افتاد قطعاً اتفاقات خوبی می افتاد. آقای اکبرپور خیلی به تیم کمک کرد و از وقتی آمد تقریباً بازی‌های خوبی را ارائه دادیم و حیف  شد که ماشین سازی سقوط کرد.

دیدگاه‌ها